Draga 3 Ekim 2007 Çarşamba

Çok berbat bir gün ya..Nedenleri var..
Bugün hava neden bulutlu..Sanki gökler benim için ağlayacak..
Heroes un ilk bölümünü izledim.Topakbear saolsun..
İkinci bölümün ilk iki part'ını indirdim..Off geç oldu sabah kalktığımda indiririm sonrada bi güzel izlerim demiştim..Ama olmadı..3. ve 4. partlar silinmiş.5 saat içinde silinir mi yaa..haksızlık değil mi..o ilk iki part ne işe yarayacak şimdi..
Salı akşamı saat 23 için bilet aldım memlekete..walla son yermiş:D az kalsın bayramda kalıyordum buralarda..onu geç izmire gidemicektim:)
Aslında geri zekalı statik hocası aptalca bi sınav koymasaydı pazartesiye cuma akşamından uçar giderdim ama nerdee..adi kadın..I hate them!
Christina Aguilera dan Genie in the Bottle çalıyor şuan..Öldürüo bu şarkı beni yaa:D
"My body says lets go..but my heart says no...If you wanna be with me baby there is a prize to pay..If you wanna be with me i can make your wishes come true..:D"

0 yorum: