Draga 9 Aralık 2007 Pazar

Bazen ne yaparsan yap olmuyor bazen...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

...
ama sıktım pis kanı akıttım yaramdan
iyileştirmeye yaladım geçmişti sanki
...

bitti
zor oldu ama bitti

(aslında birazda kendinden çözümlü bir soru gibi, kendi içinde saklı cevaplar)

Draga dedi ki...

kimsin sen?

Adsız dedi ki...

Ben masumum :) Sadece blog okuruyum o kadar, bunun dışında "sıradan biri" dışında herhangi bir sıfatım yok blog yazarı tarafından...

Şebodan alıntıyı görüp (tamam teomanıda katalım ama şebo şebodur :P) sanki yolunda gitmeyen bir şey oldugunu düşününce, en azından şarkının taşımış oldugu anlamdan dolayı. Şarkının kendi panzehirini dile getirmek istedim herşey bundan ibaret...

Son günlerde bloga da göz atamadıgımdan ancak cevap yazabildigim...

Draga dedi ki...

öncelikle tşk ederim..
evet yolunda gitmeyen bişeyler vardı..ve düzeldimi bilemem ama devam ediyor hayat..

Adsız dedi ki...

Merhabalar ve rica ederim...

Sanırım zaten bu younda gitmeyen şeylere hayat diyoruz. Canımızın en çok yandıgı dönemlerde yaşadıgımızı farkediyoruz, en mutlu anımızda ise yaşıyor muyuz? zaman mı geçiyor hiç farketmiyoruz. Daha dogrusu o güzel anlarda hayatı sorgulamıyoruz, sadece zamana uyum saglayan çark modelimize geçip kendi dişlilelerimizi zaman dişlilerine geçirip uyum içerisinde ilerliyoruz. Bu da hayatın güzel yanı olsa gerek...

Sıkıcı olmaz ise yazılandan direkt olarak aklıma gelen parçayı tavsiye etmek isterim...

Bulutsuzluk özleminden "Ne olursa olsun yaşamaya mecbursun" nakaratının avaz avaz bagırılması ve son ses şarkının dinlenmesi dilekleriyle. şimdiden iyi yıllar...