Draga 28 Temmuz 2008 Pazartesi




Öncelikle herkesten özür diliyorum o şarkıyı dinlemek zorunda bıraktığım için sizleri..:)
Malum şu sıralar heryerde pörtleyen bir "Roman Star" furyası hakim.Sevgili Kiboş ablamızı öle aman aman dinleyen birisi değilim.Hatta bu şarkıyı onun söylediğinden bile haberim yoktu.Bizim burada düğünlerde sık sık çalan bi parça..Nabimm başka gidecek yerim olmadığından sıkıntıdan ara sıra gidiyorum.Şarkı baya enerjik cidden kim ne derse desin..Menemen-Bursa lol tanıdık geldi:)
Ohh iki kurtlarımı dökeyim diyerekten açtım şarkıyı bi daha..
Bide tvlerde yeni birşey var "İkizzler"...Cidden çok ilginç birşey yaw..Bu kadar ikizi bi arada görmek hayatta pek nasip olacak birşey olmasa gerek.Tabi benim favorim bile var yarışmada.Yanlış anlaşılmasın tamam onlar favorimde malum Antalyalılar ya hemşeri sayılırız bi yer de diye..:) Serkan ve Sercan çok sempatik olan bu ikizlerimiz 160 kg olmakla gönülleri fethettiler..:)
Bu ikiliye oy verin lütfeennn...
Daha önce "Varmısın yokmusun,iştecell reklamı,süper aile" gibi programlarda ve reklamda yer almışlar.Resimleri de Serkan'ın Facebookundan yürüttüm..Serkan Kazım Aykurt request gönderin kabul edio :D

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bugün fantasyland atari salonuna gittigimizde birini gördüm brosum, hemen aklıma geldin zira kendileri hem yüz olarak hemde kilo olarak bahsi geçen ikizlerimize üçüz olucak durumda idi.

delikanlı dedi ki...

şirin olabiliyor bazen ikiz ama ben almiim olsa bile bunya yıldan sonra biraz zor belki ama:D
çift yumurta ikizim olsun,tek yumurta ı ıh bi tane daha ben mi bıyk

Unknown dedi ki...

ben ikisini birden istesem çok mu ayıp etmiş olurumm???

TATLI DILLIM dedi ki...

hımm çok şekerler, araya alsalar beni çatır çutur götürseler :)

+
şekerim nerelerdesin hiiç yazı yazmaz oldun, özledik seni (ben ve okurların) bizleri ihmal etme aaa lütfen

kendine çook iyi bak umarım iyisindir hoşçakal, yazılarınla dön bir an önce :)