...

Draga 25 Eylül 2009 Cuma


Siz benim kime küstüğümü nerden bileceksiniz ?

5 yorum:

halil dedi ki...

merak edıyoruz ama

Draga dedi ki...

Halil'cim..uzun zaman oldu görüşemeyeli umarım kıbrısta herşey yolundadır..Fazlasıyla yorucu hale gelen sözde arkadaşlıklar ve geçmişte yaşanmış yapılmıuş hataları görmezden gelme çabalarından yıldım..Ve hayatımda öyle ya da böyle bulunan sanal kişiliklerin 3/4 ünü sildim ve yeni başlangıçlar yaptım..ve bir kaç hayata dair planım var..ve de bir kızım var artık :)
kime kimlere neye neden niçin küstüğümün önemi yok.. herşey mazide kaldı..

halil dedi ki...

en güzelini yapmışşsın. bunu laf olsun diye demiyorum. herkes beni sevsin sanrısına girmiştim yıllarca, sonra ölümüne taptım dostluklarıma.. öyle ya da böyle.. bir de baktım insan ırkı olarak değişikmişiz!. OOO dedim ben rahat olayım, rahat olan gelsin. bir çoğu çıktı ama temizlendi hayatım sanırım bu senin içinde rahat olacak. ohh dırdırsız bir dünya . veya kasıntı olmadan. iki yüzlüleri hepten geç.zaten sana iki yüzlü gelen başkasına kanka geliyor:=)
kıbrıs halen sıcak yahu. 35 derece . ailecek denize gidiyoruz.

Draga dedi ki...

Buraya yağmur mevsimi geldi ve gelir gelmez beni yatak döşek etti.. göremez oldum seni bi ara konuşalım harika şarkılar buldum tartışılacak :)

halil dedi ki...

geçmişler ola.. müzik sonsuza kadar konuşmaya değer:=) buralardayım