Draga 3 Temmuz 2007 Salı

Evet bende tembel oldum çıktım ama gerekli mazeretim mevcut:)
Kediciğimi görmeye gitmiştim geri dönüş için otobüs bulamadım ve eve dönemedim..Safiyemiz 4 tane manyak güzel yawru sahibi oldu.1 tanesinin benim için değeri çok başka..Yawrumm benimm:)

Barış Akarsu hakkında kötü şeyler duydukça deliye dönüyorum.Acaip şekilde üzülüyorum ve ağladım da yalan sölemeyeyim..

Enrique Iglesias 'Gaylere imreniyorum!!' demiş nedenini ben saçma bulsam da buyrun:
''Benim yardımcım bir gay.ve şehir dışına çıktığımızda birisiyle olduğunu gördüm ona sordum sevgilini mi aldattın?hayır başka şehirde olduğumda buna müsade ediyor..bende kız arkadaşımla bu konuyu konuşacağım..''
Orospuluk insanın içinde olduktan sonra ister gay olsun ister hetero ister lez..ne farkeder ki..Hergün başka bi yatakta başka bi kişiyle..başka kokulara bürünmüş şekilde uyanmak ne kadar doruysa öle yaşayın..:(

0 yorum: