Draga 4 Temmuz 2007 Çarşamba

Aylin Aslım-Ahh-Süper bi şarkı ve bir o kadar da güzel bir klip.Bi kadına bu saç rengi bu kadar mı yakışır..Bende yeri olan özel bi şarkı..

Kzans-Siyah-Bu grubu uzun süredir arıyordum.Acaip derecede ilgimi çekmişti..Şarkı mı solist mi derseniz her ikiside:)

Gökçe-Aradım Seni-Çok tatlı bir kız..Türkiyenin Avril'i die lanse edilebilio:)Şarkıya diyecek yok..''Aşığım ben sana..Herşeye varım n'olur anla.Eridim bittim mahvoldum artık dayanmaya yoruldum.Kafaya taktım seni ben ya benim olcaksın ya benim!!'' bu şarkıyı dinleyince ahh ...... gelio aklıma:)

Justin Timberlake - LoveStoned-Bu adam işi bilio...

Fergie-Big Girls Don't Cry-Uzak abimin sevdiği şarkı ne de olsa:)

Maroon 5-Makes Me Wonder-
Aylin Aslım-Olduğun Gibi-''Çocuk gibi hallerin,acaip hayallerin kuyusunda geçmişin sen olduğun gibi..''Adrese teslim:)
Şebnem Ferah-Mayın Tarlası-Bi şarkı ancak bu kadar anlatabilir...
Şebnem Ferah-Artık Kısa Cümleler Kuruyorum-''hayatıma giren herşeye herkese tşkler büyüyorum sizinle..''

0 yorum: