Draga 11 Eylül 2008 Perşembe

Bu yıl 25.si düzenenlenen yarışmayı izlemeden edemedim doğal haliyle..Saat 3te başlayann kırmızı halı bölümü 4 gibi asıl törene geçildi.Şunu belirtmeden geçemicem bu tarz ödül gecelerine
dublaj yerine alt yazı yapsalar daha iyi olacak,o kadar hızlı bi şekilde yapılabiliyor mu bilmiyorum ama nedense çevirmenlerin sesleri gıcık bir ses tonunda oluyor.Ve 3-5 kişi konuştuğunda kimin ne dediğini anlamadan çevrilip geçiyor ve haliyle bi bok anlamıyoruz..
Ödül töreninin başında Britney açılış gösterisi yapıcak denildi bizde(ben ve kardeşim) "Süpeeerr bu sene inşallah ayıktır" derken çıkıp "25. yılını kutladığımız vmalar...." diye kısa bi konusma yapti.Gerçi ardından Rihanna'nın "Disturbia" şarkısıyla yaptığı performans görülmeye değerdi.
Russell Brand in sunumuna bişi demiyorum,adam zaten antipatik bişi..Sürekli Jonas Brothers a takmış bi şekilde espiriler yapmasını anlamadım..Pink'in performansı da mükemmeldi..Performans bakımından denilecek birşey yoktu hoş showlar hazırlanmıştı..Aslında beklemediğim ödüller olmadı,insanların beklemediği belki de Britney Spears'ın "Piece of me" şarkısıyla 3 tane ödülü toplaması olmuş olabilir..Geçen yıl bu değilmiydi her gün eleştirilen,albümünün vasatlığından bahsedilen kadın.."bu ödül için önce tanrıya sonra aileme sonrada 2 çocuğuma tşk ediyorum" dedi durdu..Bu değilmiydi ki intihar edip duran?Anasına göndermeler yapan?Anası çıkıp demedi mi 14 yaşında bakireliği bozuldu diyen?2 çocuğuna eziyet çektirircesine pozisyonlarda yakalanmadı mı bu?
Halka tşk edicen kızıııımmm..Seni bu günlere biz getirdik...

0 yorum: