Draga 14 Ocak 2009 Çarşamba


Haftasonunda İzmir'deydim..Benim için cidden değişik bi gün oldu diyebiliriz.Sonuçta uzun uzun zamandır eve kapanan ben zar zor dışarı çıkmıştım..İki insan yüzü görmek,bir iki dost muhabbetinde bulunmak kadar iyi gelebilecek bişi yoktur eminim.O günden bazı noktaları deyineyim..:)
*1,5-2 saat süren bi yolu 3 saatte gittim.Sabahın 7sinde kalkmış olmama rağmen saolsun karayolları yapım aşamasındaymış..
*Metro araçlarından nefret ediyorum kahveyi koltuğa yerleştirdiğim halde üstüme döküldü ve araçtakiler normal bi vakaymış gibi geçiştirdiler.
*3 yıl sonra arkadaşa Sibel Tüzün'ün Superstar Promo Kitini geri verebildim..
*Taa Londralardan gelen arkadaşımla görüştüm.
*Taa Londra'lardan gelen arkadaşıma "Ben kebab yemem makarna yiyecem"diyerekten onu da zoraki Pizza yemeye zorladım.
*Deniz mahsüllü linguini ısmarlarken parantez içinde (karides,kalamar,kurutulmuş domates) yazarken tabağımda upuzun bi ahtapot bacağı ile karşılaşınca şok geçirdim.Eh bi de soyulmamış ve vantuzları üstünde olunca..Ama ben naptım..Yedim..:))
*Hadi bi bira içelim diye başladım..
*355 gündür görmediğim bi arkadaşımla da buluştum.Geçen seneki doğum günümden yola çıkarak 1 seneden 10 gün öncesine denk geldiği için sayabildim yoksa oturup gün ay yıl hesabı yapmadım.:)
*Gündoğandan Kordon boyunca bir bira içebilecek mekan bulabilmek için baya uzun bi yol yürüdük,en sonunda bi bara girdik adamlar kapalıyız diip attılar bizi ama nihayetinde yer bulup içtik..
*Özlenmiş yüzleri görmek iyi geldi..Ordan Pierre kadar altıma etmemek için zorla yürüdüm.
*Arkadaş daha olur mu içecez diyerek orada da içtik içtik..Saat 8 de ayrıldık
*Ben 10 arabasına yer bulabildiğim için 21:30 a kadar tek başıma içmeye devam ettim.Otobüste uyudum evde uyandım ve indim..Açıkçası benim için özel ve gözel bi gündü..Yapımda ve yayında emeği geçen arkadaşlara çok tşk ederim..

0 yorum: