Draga 3 Ocak 2009 Cumartesi

Sadece bu gece kal..Sabah ilk ışıklarda uyanacaksın,yatakta şöyle bi doğrulup elinle gözlerini ovalayacaksın,o sırada aklından neler geçecek bilemiyorum ama beni uyandırma zahmetinde bulunmana gerek yok..Ben zaten sessizce uyuyor gibi yapacağım sende aldırmazsın zaten kalkıp sendeleyerek lavaboya gideceksin..Benim için değişik bir müzik tarzı olacak fonda..Klozete çarpan bi şırıltı..Belki de bu sesi duymayı özleyeceğim uzun zaman sonra.Ama önemi yok nasılsa birazdan giyinip çıkarsın sen.Doğrusu merak ediyorum çıkarken neler mırıldanacaksın,sade bi hoşçakal mı..Sonra görüşürüz diyerek çıkışlarını özleyeceğim aklıma bile gelmezdi.Ama sen bu defa sonra görüşürüz bile deme,hatta hiç birşey deme..Noktalar bırak ben doldurayım kendimce bi hayal dünyası yaratayım.Kapının sesini duyabiliyorum şimdiden..Sakince usul usul kapatacaksın sırf ben uyanmayayım diye.Odanın kapısını yavaşça kapatan sen değilmisin ki yüzüme çarptın ve gittin herşeyi..Yok sızlanma faslını şimdiden yapmayacağım..Odaya şöyle bi baktığımda,1 geceyi bile nası geçirebilmişim diye düşüneceğim.O bitmesin diye dualar ettiğim mabed burasımı diye hayretler içinde kalacağım.2 duvarda kendini bile ısıtmaktan aciz dandik demir yığınları..Karşımda bi kanalı bile doğru dürüst gösteremeyen 37 ekran tv..Tuvaletlere birşey demiyorum baya cebelleşmiştin onlarla sen..Hayatımın en güzel ve en zor anlarını geçirdiğim yer birden gözlerimin önünde 3. sınıf bile olmayan bi otel odasına dönüşüyor..Birden odada yalnız olmadığım dikkatimi çekiyor,neyse ki beni teselliye üç beş hamam böceği de gelmiş..Yok bu sefer cidden söylenmeyeceğim.Biraz güçlü olmaya çalışacağım..Belki bi şarkı dökülecek dudaklarımdan Ayşe Özyılmazel'den..
"Ne ceza bu,ne reva bu kor yara..Ne hazin son,ne garip bir elveda..Bu ihanet kıyametim,ya bu hançer felaketim..Bu son,en son hatam..En zor vedam...
Biçareyim derdinden..Harabeyim gel gör ki..Biçareyim aşkından..Harabeyim gel gör ki...

0 yorum: