Draga 11 Temmuz 2009 Cumartesi

Ve yeni yeniden bir berber hatası sonucu ve ardından eh değişim iyidir diye kendimi avutmalarımdan birisi daha.. ben kendisine eskiden yaptığım gibi çizgi şeklinde istediğimi belirttiğim halde benim kör berber ki cidden öyledir çocuk paso yamuk kesio ve nası oluyorda göremiyor şaşıyorum.. Abeeem şurasına fazla dalmışın..Abeeeem şurada çok dik inmişin.. off yoruyor beni yoruyor.. neyse durum budur .. az daha uzatıp ucuna boncuk mu taksam ??? fikirlerinizi beklerim.. :)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

değiştir o berberi sen :)

halil dedi ki...

berbere model söyledikçe acaip bişey yapıyor. ben son 2 yıldır yalakalığa vuruyorum. şöyle ki; ustam sen sanartçısın ben sanartçıya karışamam. istediğin gibi kes diyorum. Nasıl bir gaz alıyorsa,şahane kesiyor şerefsiz.
şerefsiz sanARTçı.

CubIst dedi ki...

bence boncuk tak yakışıııır :P

halil dedi ki...

sakal modunda dövme de fena değil gibi. francois sagat ın dövmesi gibi

Draga dedi ki...

Ahaha siz beni bi kaç gün sonra görün saçımı çizdiricem böle tren yolu misali :)

halil dedi ki...

benim canımda inek yalama çekiyor. yapsam mı yeniden. hele hele saç ucundan damlayan joleyle karışık su damlacıkları. inek yalama power!

LocuS dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
LocuS dedi ki...

Siktiret tözü özün yeter