Draga 3 Temmuz 2009 Cuma

Yaz sıcaklarının hakim olmasıyla birlikte sakallarımın içinde kalan bölgelerde çeşitli organizmalar türemiş bulunmaktaydı..Buna iğrenç bi şekilde sivilce demeyeceğim öle gözle görülür birşey değil fakat içinde kistimsi bir olgu oluştu..Belki de içimden fırlamaya çalışan şeytanın tohumudur..Bunu da bilemicem.. O kadar kilise camii dolaştım hangi arada sızdı bedenime farketmedim bile.Olan oldu ve bende bir değişim oldu.. Bu değişim içerisinde yok olmamak adına,gidip bu illetten kurtulma çabalarına girdim.. Sakalları kestirip kutsal su ile yıkandım..

Biraz Ayhan Işık vari biraz da (biraz mı? ) komik hale geldim.. Ama olsun bu da birşeydir.. Denemek güzeldir..


3 yorum:

Adsız dedi ki...

yine sölüyom.
yakışmışşş.

CubIst dedi ki...

Tanışmıyoruz sakalın çıkana kadar tanışmıyoruz tamam mı :D

Draga dedi ki...

Asıl ben seni tanımıyorum..Kal dağ köylerinde kurda kuşa yem ol emi!!