Draga 11 Nisan 2010 Pazar

Uzun uzun zamandır ha çıktı ha çıkacak derken neredeyse "Bir varmış bir yokmuş Emre" diyecekken patlattı albümünü.. İlk albümün başarısı ortadayken cidden 2. albümde dikkatli olmak gerekiyor..Hele albümdeki tüm şarkılar hit olmuşken.Albümü genel olarak çok beğendim ve sürekli dinliyorum..
*Bu Yağmurlar ilk çıktığında yine sözleri döktürmüş diyip Beni Unutma ile Gripinden Durma Yağmur u karşılaştırınca acaba Emre şairlik taslayayım derken şarkıya mı ihanet etmiş demiştim.Ama sözlerin derin anlamları olduğunu sonradan farkettim..Tamam hep aynı nakarat "Beniiii unutmaaa..." Sezenden bugüne bir çok kişi böyle haykırdı..Hayır cidden beni unutma dediğiniz kişi sizi unutmasa anlayacağımda .. Günümüz lugatında gereksiz bir yakarma/sitem/temenni cümlesinden ileriye geçemiyor..
*"Kağıt evler içinde,Ateş yakmak gibi ısınmak için sana gelmek böyle işte..Parçalanmak milyon kere.." Albüme adını veren şarkının başı.. Yani birşeyi anlatmak için bu kadar mı zorlanılır..Bu girişi günlük hayatta bir cümle içinde kullanırken iskambil kağıtlarından başlayarak anlatmaya çalışsam ben..Ben iki kelamı bir araya getiremem malum..
*Alıştım susmaya,Hoşçakal,Geniş zamanlar yok,Kimse olmadı senin gibi...Cidden bir favori seçemiyorum..Tüm albüm baştan sona güzel ve dinlenilesi..
Tam dört yıl olmuş dün
Az önce farkettim
Bir şeyler bıraktım
O evde Cihangir’de
Fotoğraflar kayıp
Adresler değişmiş
İmkansız olmuşuz
Hayattayken üstelik
Sen giderken ben
Işıkları söndürdüm
Prangalar giyindim
Bitmez sandığım şey
En önce bitti
Yani kaybettim seni
Elimle koymuş gibi
Ne kadar istemiştim
Nelerden vazgeçmiştim
Bir şey olmak için
Hayatında senin.

0 yorum: