Draga 3 Haziran 2008 Salı

İstemedim böyle bir şey olmasını,ya da olma ihtimalini istemedim sevmedim
Yani nedir ki geçmişte olmuş bitmiş bir olayız belki o bile değiliz
Tarihte milyonlarca tozlu yaşam varken bizimkisi sayılır mı,
Yer bulur mu o destanların içinde bilmiyorum
Destansı olsun diye de başlamadık sanırım
Sadece kabuğumuzu bi kenara bırakıp attık kendimizi suyun içine
Yeri geldi yüzdük veya yüzmeye çalıştık ben yüzemem ki..
Yer geldi battık bitti dedik yittik gittik..
Bi şekilde can simidim oldun batmadım gitmedim gidemedim bi yerlerden
Günler oldu mutlu oldum,aylar oldu hasretten ağladım kahroldum
Ama hep iyiyi umdum yine bekledim şu boktan hayattan birşey istedim
Bir tek şey istedim de ne oldu?
Etrafıma bakıyorum herkes mutlu,herkes huzurlu,herkes..
Herkes bende olmayan şeylere sahip diye imrenmedim
Ben benim isteğimin dileğimin olmasını bekledim
Bekledikçe azalan günler çoğaldı
Azaldıkça umudum,azaldı kalmadı günler
Hep sustum cümlelerim çoğaldı içimde
Onlar çoğaldıkça ben boğuldum haller içinde..
Sen'i bildim hep
Bildim sandım ya da
Bilmediğim bi senle çıkıyor adın karşıma..
Yok diyorum bu gerçek değil..Ama gerçek olmayan sanırım benim
Hala böyle saf olduğuma güvendiğime insanlara...
Hayret..Sen de mi..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

en kötüsüde zaman akıp geçerken biz sevdiklerimizi hep anımsamak istedigimiz gibi hatırlarız, yakıştıramayız bazen bazı şeyleri. ama zaman akıp giderken, senin dışında bir dünyada yaşamaktadır çogu sevdigin ve onlarında bir hayatı vardır.. burda sanırım suç sevdiklerini değişime ragmen, zamana ragmen görmek istedigi gibi gören bizlerde...