Draga 4 Haziran 2008 Çarşamba

Hayatın sıçmıktan öteye gitmeyen birşey olduğunu düşünüyorum bugünlerde
Herşey,herkes ne varsa etrafımda daha bi pis geliyor bana..
Daha bi güvensizim insanlara karşı
Hergün bahçede gezinip yatıp duran kedilere bile güvenmiyorum
Belki de korkuyorum artık onlardan bile..
Her gelenden her geçenden bi pençe yedim eh haklıyım da
Herşey yoluna girecek diye bir şey yok
Kimse bu masalları bana anlatmasın artık
Herşey daha güzel olucak..
Bu masalların sonlarında bile yoktur dimi..
Herkes mutlu mu yaşar..
Artık Hansel ve Gratelde ki cadıya da hak verir oldum
Hayallerinin evini yapsın,
Her yerini özenle bezenle şekerlerle kaplasın
İki kahrolasıca çocuk gelip o hayalini kemirsinler
O 2 veledin yaptiği şey suç değil de,kötülük değil de
Gözlerinin önünde emeklerinin yok edilmesini izlemekle kalmayan
Zavallı hayalperest bi kadın mı suçlu yani?
Ee bizim hayatımızda da yok mu bunlardan?
Bizler de özenle bezenle bir şeylere başlıyoruz da,
Onu mahveden haşereler yok mu?
Onlar bizim emek vererek yeri geldiğinde savaşarak elde ettiğimiz bir şeyi
Namussuz bir gece de yok etmiyorlar mı?
Bir gece de koca parlak bir şeyin üstü balçıkla sıvanmıyor mu
Veya şehvetten akan ter ve tuzlu meni ile..
Herşeyi silip götürmüyor mu bunlar?
Veya emek verip,aylarca didindiğimiz bir ilişkinin ardından
Sadece "Bitti.." diyerek sıyrılıp çıkanlar..
Bunlar da hayallerimizin katili değiller mi..
Bitti kelimesinin karşılığı nedir..
Run out of? Over?Finished?Ended?
Nedir buna karşılık?
İçimizde duygular biterse birşeyler kalmazsa run out of mu diyeceğiz?
Bu bir oyundu kaybettin "Game" Over der gibi mi
Yoksa bir yarıştı yaşadıklarımız yolun sonuna geldik Finished mı?
Yoksa yok artık uçurumsu bi son du ended me..
Her ne olursa olsun bitti kelimesi de zalimce geliyor insana..
Bu insanları da sevdik biz..
Bir intikam uğruna yitip gidenleri de..
Bedenini/ruhunu/bakışlarını en yakınlarımıza değdirenleri de..
Bir türlü bilemedik ki herşeyin bir sonu var
Belki de aleme bok atarak kendimi rahatlatıyorum
Kendi kusurlarımı örtüyorum..
Bokla sıvanıp bakın ben geldim sizden birisiyim artık demek istiyorum
Herkesin cambaz olduğu bu sirkte,
Ateşten bi çemberin içinden atlayan saf bir aslan olmakla
Bir ormanda aslan olmak aynı şey değil..
Ben de artık bu sirkten çıkmak istiyorum,
Ya da bu sirke dahil olmak..
Bir şeylerin ne içinde ne de dışında olamamak acıtıyor insanın canını..
Bir şeylere inancım olsun ve ya olmasın artık
Neye inancım vardı ki kendimden başka,
Kendime olan inancım da yoktu aslında..
Sadece..
Küfredesim geliyor herkese,önüme gelene sövüp süpüreyim..
Herkesin canına okuyayım..
Ama sonunda elimdeki kılıcın üstüne ben düşeyim..
Yine ben yanan olayım..
Yine yakılan..

2 yorum:

mihail dedi ki...

yorumuma kızıp küfredeceksin ama... bence bazı şeyleri gereğinden fazla önemsiyorsun. yaşayabileceğimiz tek bir hayatımız var. reenkarnasyon diyenler halt etmiş anlayacağın;) bu arada bir düzeltme: tuzlu olan meni değil terdir :)))

Adsız dedi ki...

Biri o veya bu şekilde bir başka kişinin hayatında olumsuz gelişmelere neden oluyorsa, kişi o kişiye güle güle demesini bilmelidir. En azından aklında yarttıgı kişilige güle güle demelidir.

Telafisi olmayan bir hayatı yaşıyoruz, o nedenle illa kendimizi düşünelim demiyorum ama bazı insanlara daha ne kadar şans verebiliriz? Ha canını acıtmıyorsa ki her satırda belli olan dır durum var, acıtıyor. Neden acıyı dünyandan eksik etmiyorsun?

Ha pardon seviyordun dimi sen...

O mu? Eeee o da seviyodu "-di li geçmişten tek yaramasın sen". Zaman degişiyor, davranışlar degişiyor. Güven gibi kelimeciklerde zamanla anlamsızlaşıyor. Aşkın içini boşalttık, yalancı sevişmelerle tutkuyu öldürdük. Elimizde ne kaldı? "Bir damla göz yaşı, mutlu olmaya yetmez mi?"

Hayat diyoruz buna. Bazı şeyle izin verirsen eğer kanaya kanaya kabuk bağlamasını ögrenir. Hele hele artık kabuk bağlaması için elinde nedenlerin varken neden kanatıyorsun hergün kendini?

Ha pardon sen seviyordun dimi...

Sirk konusunda, içine girmeden çokta iyi biliyorsun olup biteni. Seni daha mı mutlu kılacak "kim olacak bundan sonra, uyandıgımda soguk yatagımda" dizeleri? Evet mi? Eee girmek için tek adım atman yeter... Ama elinde yine bişi kalmıcak bu adımdan sonra...

Bana hiç bakma, ben inadına olucam bi kenarda ve öyle kolay kolayda bırakmaya niyetim yok brosumu...