Draga 28 Ağustos 2008 Perşembe


Öyle uzak ki yerin uzakları aşıyor
Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor
Ya herşeyim ya hiçim sorma dünya nebiçim
Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolanıyor
"Gecenin bi vaktinde,tüm aile sakinleri uyumuşken kulaklıktan gelen hoş bir ses birden yürekleri dağlıyor..Sanki çok uzağız birbirimize,belki fiziken o kadar uzak olmasada bi şekilde uzağız sanırım..Dünya dediğimiz şey nedir ki altı üstü kutuplardan basık,ekvatordan şişik bi geoit şekil..Hep doğuya doğru gidersen başladığın aynı yere varırsın diyolar hiç denemedim..Malum üşengeç bir adamım o kadar yolu göze alamazdım.Ama gel diyen olsaydı yollara düşerdim belki de.Yollarda başıma neler gelirdi ki?Sonuçta ben doğuya hiç yürümedim,daha batıya geldim biraz daha kuzeye gitsem sana yaklaşabilirdim belki de..Sonuç olarak sana daha yakınken nasıl oluyorda bu kadar uzak olabiliyorum şu canına yandığım dünya üzerinde..Herkesi geride bırakarak yaşıyoruz,hep birilerini bi yerlerde terkediyoruz/terkediliyoruz..Kedim de beni terketti,sizlere gösteremedim onu.Oysa öyle sevimliydi ki benimle uyurdu hep..Neden şimdi kimse bana sarılıpta uyumuyor?Eskisi kadar horlamıyorum artık,ya da horladığımı söleyen yok bana öyle geliyor..Artık kimsenin uyuyuşunu seyretmiyorum ama yine geç saatlerde yatıyorum belki bi gün birisi de başıma gelip ben uyurken öylece beni seyreder..Ben herşeyi özlüyorum eskiye dair..Halamın eşiyle yatakta benimle uyumak için tartışmasını özlüyorum.Halam kazanırdı hep..Hep bana sarılırda uyurdu,eniştem ise kızıp bozarıp sölenerek sırtını döner uyurdu..Halamda gitti..Sevdiklerim hep birer birer gidiyor..Elimde sadece babannem kaldı,o gitmesin istiyorum ama o da gidicek..Ode to my Family çalarken ağlayan birisiyim artık..Heroestaki Peter gibiyim sanırım birilerinden kendime bişiler absorbe ediyorum..Sulu gözlü hallerim kimden kaldı acaba?Peki herkes bu kadar gitmeye hevesliyken ben neden bir an olsun başımı alıp gidemiyorum..Gitsem de nereye kadar dimi..Masum bir insan değilim hiç olmadim da bi dünya günahım var onları da geride bırakamıyorum..Hep içimde birşeyler kördüğüm şekilde kalıcak bende çözmek için uğraşmayacağım artık sanırım.."

0 yorum: