Draga 13 Ağustos 2008 Çarşamba

Şimdiye kadar hep bir şeyler anlattım durdum,en başta dediğim gibi kimseye bilmediği birşey söylemeyecektim,söylemedim de büyük çoğunlukla..İçimde tutamadıklarım oldu,bana artık ağır gelenler..Dayanamayacağım sandığım acılar..Bu blog sayesinde tanıdım merhem gibi gelicek olan dostları..Bu blog sayesinde öğrendim her zaman içimizde hissettiğimiz şeyin kim ne derse desin en doğru olduğunu,"saygı duyulması gerektiğini"..Bazı dostlardan öğrendim bir "köpeğin" özleminin sevgililerden daha çok koyduğunu..Ben bir çok şey öğrendim burada.Varla yok arasında bir seçimmiş birşeyleri yazabilmek..
Ben buraya yazmasam "Draga" diye birinden haberiniz olmayacaktı ha oldu da ne oldu diyenlere,beni mutlu ettiler..Haykırışımı dinlediler zaman zaman,zaman zamanda mutluluğuma ortak oldular..Kimileri mendil uzattı bana.Kimileri beni burada gördü sevdi ve evet sevildi..
Kendimi çok sorguladım belli bi süreç içerisinde..Genelde iki seçeneğim vardı "ben kötü birisimiyim" yoksa "iyi birisi mi?" bu iki soru arasında geldim gittim..Eski hatalarımla yüzleştim.Kalbini kırdıklarımdan özür diledim.Meğerse mutlu olabilmek için ne kadar çok kişiyi kırabiliyormuşuz..Ben mutlu etmek istedim başaramadım.Mutlu olmak istedim başaramadım.Yine mutlu etmek istedim herşeyi denedim ama yine başaramadım..Şimdi sıra hangisinde bilmiyorum..Mutlu olmaya çalışıyorum ama olamazsam..yada başkalarını yine üzersem..
insan ömrü sorgulamalarla geçip gidiyor sanırım...
"Bir bilet istiyorum sadece gidiş olsun..Çocukluğun saflığına gidip orda yaşamam gerek..."

1 yorum:

Adsız dedi ki...

...
İyi dostlar biriktirdim
hepsi ailem oldu
...

...
Bakıyorum aynaya her gece içim rahat biraz yorgunum sadece
Hayatıma giren herkese yaşanmış her şeye
Teşekkürler büyüyorum sizinle
...