Draga 4 Kasım 2008 Salı

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yok benim bu adama kanim isinmayacak hic (bu arada adam denildiginde tepgi gosterirmi kendileri? nasil bir hitap daha dogru olur?)

aklima "hadi saril oglan" gibisinden hatirliyamadigim sozleri olan hadise hanim geldi :) sanirim sozler 2 tene cumleden olusmakta?

Draga dedi ki...

Öncelikle emin ol ve kafana koy ki bu Azis i ne şartla olursa olsun sana sevdireceğim!!
İkincisi kendisinin piyasa uğruna bu kadar crossdresser bi hale geldiğini sahte hayat yaşadığını ileri süren açıklamaları da olmuş zamanında..Ama naparsın ekmek parası diyoruz..
Düet yaptiği şarkılarda genelde diğer sanatçılar ona şarkı içerisinde Lady Azis diye sesleniyor..
Diğer konuya gelirsek o bahsettiğin Hadise şarkısının sözleri Ulu Sezen Aksu'ya aittir..
Hadi deli oğlan
Hadi belime dolan
Hele bi öp bakalım
Kızı dudağından..ahhoouuu
diye devam eder şarksıı..onu baz aldığımda "Milyon kere Azis!!!" diyroum ben..:)

TATLI DILLIM dedi ki...

ben azisi seninle sevdim :) ama ilk tanıyışım bulgar bir arkadaşımın dürtmesiyle oldu... çok teşekkürler, bu paylaşımlarına daha çok baylıyorum :)

good for you ;)

Adsız dedi ki...

Azisle gerçek hayatta karşılaşmış olan bir blog yazarının dedigin gibi şov ugruna böyle davrandıgını söylemişligini okumuştum epey bir zaman önce ama ne bileyim klipler filan.

Yani makyaj olmasa yüz ve saçların sarı tonu hoş bir yerde ama elbseler şunlar bunlar devreye grince olmuyor be brosum :) en azından benim için

tatlidilim çık arada :) hemen benim safıma gel :P

hadise kısmında ise sezen aksunun yazdıgını yeni ögrendim bende, eurovision için haberlerde bahsediliyordu :) yani her sezen aksu sözüne eriyip bitmedigim için bende pek ululugu yok :P Ama sıradan biri de diyemem özel biri :P