Draga 5 Kasım 2008 Çarşamba


Geçen gün şanseseri tv de klibini gördüm ve klipte Murat Boz'u da görünce "Hmm..bi iş var bu adam da demekki " dedim..
Ha genç kızlar için cidden yakışıklı adam..Mevlam bizden alıp nerelere vermiş ahh ahh diyoruz..:)
Klipte Murat Boz ne arıyor acaba diye düşünmedim değil..Destek için ok? Ya da sözlerini o yazmıştı? Düet falan yok ama zaten gerekte yok sesleri birbirine benziyor..Belki diye bi çağrışımım şöyle oldu "Kasaba" isimli şarkının sözü bestesi Boz'un "Uçurum" şarkısının sahibi olan Soner Sarıkabadayı'ya ait..
zaman zaman seni o saran
düşünceler bitti aman aman
durup durup sonra yine yanan
ateşlerinde duman duman
senle yaşadığıma sözüm yok
yaşanan kısmet
sonrasınıda ben konuşmam
sevmem nispet
al herşeyini yanına yüreğine
benden ne ateş olur ne soba
söz veremem yarına
bana senden ne köy olur ne de kasaba...
(Eh son derece iğneleyici sözlere sahip..Dinlenilesi bi şarkı lastfm imde ilk günden 50 yi gördü:) )

2 yorum:

Adsız dedi ki...

super sarkısı ya

Adsız dedi ki...

süper bir şarkı yaaa bunu hemen indiricem bilgisayarıma