Draga 1 Haziran 2009 Pazartesi


"Deliler,bana deli dediler...Dediler Dediler beni delirttilerrr..!!"
Son bi hafta içersinde heralde akıllı kalabilmemin pekte bir mümkünatı yoktu..Evet yine telefon olayı yüzünde..Kendimi bir hiç gibi hissediyorum çok mu abartıyorum bilmiyorum ama,bir arayanının olmaması (ki olamaması) birine ulaşabilmedeki kolaylığı kaybetme vb..Heralde bi kaç gün içinde tel alamazsam bilin ki tv de çıkan ege bölgesindeki büyük orman yangınlarının sebebi ben olucam,tüm arkadaşlarıma dumanla sms çekmek istiyorum..:) ya da tası tarağı toplayıp direk Tibete gidicem..Bu konuda ciddiyim..biri bana iphone alsın pls..:P
yok deliricem ben daha iyi..delilerin ne işi olur telle bende kurtulurum..

2 yorum:

poseidon dedi ki...

yok sana ipohe mypone :D zaten savaşın telefonu ile dalga geçtin diye başına geldi bunlar :D susss

bu arada yeni aldığın tel hayılı olsun:D

Draga dedi ki...

O da bana da alaydı..hıhhh