Draga 9 Haziran 2009 Salı

Sabah sabah işe gelip birde elektrikler kesilince "Ulan kesilecektin madem ben nie 2 saat daha uyumadım!!!" diye sayıp süpürdükten sonra..
Fotodaki Ayrıntılar:

  1. Sabahları çok çirkinim..
  2. Yandaki şey bir "Yumoş"
  3. Fırat'cım Tshirt için tekrardan çok tşkler içine sığmaya çalışıyorum hala..:)
  4. Tekrardan küpe taksammı ki acaba?Kulağım pek boş geldi..Gerçi babamın beni vurmasından sonra muhakkak ki bedenimi börtü böcek kaplayacak ve boşluğum dolacaktır...
  5. ..Ahaha çok çirkinim lan...

14 yorum:

Unknown dedi ki...

hahah siktir lem ordan cok çirkinmiş yerim la seni :))

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mihail dedi ki...

harbi lan.... çok çirkinmişsin cidden :P

Draga dedi ki...

Cesur hani çirkin değildim..Bak ne diolar..:(

NotAlone dedi ki...

Kaç gün aç kalmış hamster'ın yüz ifadesi bu :P

Draga dedi ki...

Aç kalmam lazım..Bros çok şişko çirkin oldum ben..:(

NotAlone dedi ki...

yok aç kalma, aç kalınca bişi olmuyor :) elinden geldiğince zararlı maddeleri azalt yeter (en azından ilk etapta)

3-4 kilo oldu sanırım benim verdigim. yani 3 oldu en son tartılmadan bu yana ama digerinden emin degilim :) 3 haneli sayılarda degilim artık...

Draga dedi ki...

Aman şişmanlarsın Bros ya..Zaten Yaradan bi boy vermiş..peh peh..endamına dicek yok..:)

NotAlone dedi ki...

Ağzını hayra aç bros :) şişmanlamıyım yine... Bir ayı biraz geçti spor salonuna başlıyalı. Ha kilo alınacak ama belden degil :P

Unknown dedi ki...

sana çirkin dıyen acsın kıcına gülsün :)

Unknown dedi ki...

Selam,
Profildeki email adresi dogru mudur?

NotAlone dedi ki...

Ve işte "neden blogu artık kapamalısın" ın cevabı. brosum vakti geldi bence :)

İş bu noktadan zonra zıvanası çıkıcaktır olayın...

Adsız dedi ki...

küpe lazım gibi... :)

Firat dedi ki...

valla tshirt'u doldurmussun ben bi problem goremiyorum ne kadar begenmeyip kafama attiysan da gule gule giy ;)
Firat