Draga 12 Haziran 2009 Cuma


*Acaip terledim peçeteyle kendimi kurularkene muzip birisi durmayıp çekmiş..

*Lan oğlum ikimiz bi kadraja giremedik..Bu poz kaç kere çekildi..En düzgünü bu düşünün


*Yaw sen çok uzun çıktın az eğil..Yanında kısa kaldım..(Diff eğilir)



Harika bir gün geçirdim bugün.Malum son zamanlarda şu can sıkıcı iş yüzünden (kimilerine göre ohhh ne rahat tüm gün msndesin modu) ama çoluk çocuk çenesi çekip durmaktan iki insan yüzü gördüğüm yoktu.Çok sağolsun canım arkadaşım beni ziyarete geldi..Üşenmedi etmedi diyecem ama zatan 20 dklık bi minibüs yolculuğu ile geldi yanıma bi zahmet o kadar katlansın diyemiyorum işte..Bu sıcaklarda 5 dklık yolculuk bile adamı çileden çıkartabiliyor (ki ben tüm gün 2 klima altında bile zor duruyorum)Arkadaşım geldi oturduk bişiler yedik içtik ama anlatılamaz bir muhabbet..Heralde bizim köyün delisi ilan edilmişimdir bugün ki kahkahalarımdan ötürü.Kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır.Bir insan bu kadar samimi bu kadar içten ve eğlenceli olabilir.Kimi insanlar vardır iki muhabbet edebilmek için ömrünü törpüler.Bir laf edersin 2 saat düşünürsün başka ne konuşabiliriz diye..Ki ikimizide bile bilir haliyle çenebaz insanlarız..Bir arada oluncada birbirimize pek laf bırakmıyoruz..Bugünden çekilmiş bi iki kareyi sunayım..
Harika bir gündü uzun zamandır bu kadar zevk almadığım..







2 yorum:

poseidon dedi ki...

Darısı Bana :)

Unknown dedi ki...

Canımmmm...Değil 20 dk lık yok 20 günlük yol olsa yine gelirdim.... Neden çünkü uğruna geldiğin insan buna değmeli. Ve sen buna fazlasıyla değersin.Benim için de bu sıcak zamanlarda en samimi muhabbetlerimizden biri oldu en az sen kadar ben de doluymuşum...En kısa zamanda tekrarlayalımmm.. Ha bu sefer objektifli bir kamera bulalım. En azından bir poza sığdırsın bizi yaww. kendimi çok iri hissettim ...