Draga 21 Şubat 2009 Cumartesi

Anladım herşey bitiyor,her seferinde yine aşk kaybediyor bizi..
Anladım herkes gidiyor her seferinde yine çok acıtıyor bizi..
Her seferinde giden biten veya bitirilen şeylerden sonra oturup yas tutuyorum.Ya da sürekli olarak tuttuğum yasların volume'nü arttırıyorum ki içimi daha çok acıtsın..Etrafa saçmak istiyorum sitemimi,ama kime?Kime sitem ettiğimi ya da etmem gereken kişinin kim olması gerektiğini çözemiyorum.Oturup kendime kızıyorum yine aynısı oldu diye.Belki de aynı döngüyü yaşayıp durmam gerekiyor..Elimde bir mendil bişilerin akıp gitmesini izlemeliyim.Sessiz kalmak bana farz,giderken birisi yalvarmamalıyım.Sonradan sonradan koyacak bu acılar bana.Yine içim acıyacak,yine yüreğim..
Hayatın içinde sürekli ayakta bekleyen birisimiyim ben acaba?Gelen kendisi geliyor ve giderken ben gidiyorum demeden gidiyor.Ben,ben orada dikili kalıyorum.İnancımı yitirmeme sebep olan bunlar ben de isterdim inanıp dualar etmeyi..ama nasılsa herkes gidiyor ve herşey bitiyor..
Gözlerine bir bak nasılda parlak,beni uğurlarken yine yüzüme böyle bak..
Gözlerime bir bak nasıl da ıslak bana hoşçakal derken onlara iyi bak..
Son veda sözleri artık dokunmuyor bana.Hiç birisi adam akıllı bi şekilde acıtmıyor canımı ki yetti diyip bende basayım küfrü.İçimdeki irini patlatayım dışarıya doğru.Olan gözlerime olmasın sürekli,ben itiraf ediyorum sulu gözlü birisiyim.İçimden geçenleri söyleyemediğim için gözlerimden sessizce dökülüyor kelimeler.Ama gören ve anlayabilen yok.
Hiç bir elveda daha az acı vermiyor.Öyle veya böyle her gidişte söylenen sözler acı.Bitti kelimesine çikolata sosu dökünce daha keyif verici hale gelmiyor.Giderken "Seni seviyorum ama.." lı sözler duymak istemiyorum artık ben.
Ağlamadan ağlatmadan gitmelisin şimdi burdan..
Yağmurlardan rüzgarlardan hesap sor bu sokaklardan..
Birşeyler söylemek zorundaysan eğer bana hakaret et,beni aşağıla..Ama hiç bi şekilde benim gözümdeki yerini sarsma..Beni övüp kendini yerme,bunun gerçek olduğunu mu düşünmem gerekiyor.Ben iyiysem neden terkediliyorum..Sen kötüysen ki ben seni neden hala seviyorum..

0 yorum: