Draga 26 Şubat 2009 Perşembe

Sonunda beklenen albümü piyasaya verebildi Murat Boz.Ayın 17sinde çıkacağı söylenen albüm ancak2-3 gün önce çıkabildi.Daha öncesinden single olarak çıkarttığı "Uçurum","Ben Aslında" ve "Para Yok" gibi şarkıları da içinde bulunduran albüm,tamamen ve neredeyse sabit bi kadroyla yapılmış.Kim mi bunlar ERsay Üner,Soner Sarıkabadayı ve Mustafa Ceceli.Eh bu isimler zaten Türkiye de namı büyük insanlar..Sallana Sallana ŞArkısının ikinci bi versiyonu yer alıyor ki benim favorimdir.Şarkıda Soner ve Ersay da Murat'a düet yapmışlar.
Bazı sitelerde bakkal müzik budur işte diye okusamda,müziğin artık bakkalının çakkalının kalmadığını düşünüyorum.Sanatçı falan filan bunlarda hava..Deniz Sekinin üstünde dolaşan karabulutlar ve İbrahim Tatlısesin Yıldız Tilbeye ettiği hakaretlerden sonra..Kİ kendini de haklı sanıyor hala ben buna inanamıyorum.Neyse pop sevenler için ideal bir albüm.Canınız sıkılmadan dinler geçersiniz..

0 yorum: