Draga 8 Şubat 2009 Pazar


Beni hep yanlış gördüler
Sadece et,kemik değildim oysa ki
Kara kaşıma,kara gözüme aldandılar
Hiç biri göremedi içimdekileri
Kırık bir kalp vardı oysa ki
Her biri bir yer edinmek istedi,
Yüzümde buldular yüreğimde değil istediklerini..
Beni hep yanlış sevdiler
İstediklerim değildi dudaklarından dökülen
Belli kalıplara sıkıştırılmış,şatafatlı içi boş sözler.
Bunlar değildi duymak istediklerim
Ben sessiz harfler beklemiştim,
Onlarda hep sesli harfler.
Bulunmadı kimse sorma zahmetinde
Her biri bir imparatorluk kurmak istedi
Sessiz dağ köylerimde..
Beni hep yanlış yerden öptüler
Kurak dudaklarım değildi ıslatılmayı bekleyen sadece
Kimsenin nefesi yetemedi,söndüremedi yangını
yüreğimin çöllerinde.
Bana hep yanlış yerden baktılar
Yükseklerde değildim oysa
Belki biraz aşağılarda kendimce,
Ellerimden tutmak yerine
Parmaklarla gösterildim senelerce..
Beni hep yanlış tanıdılar
güçlü bir kahraman değildim mitolojide,
Sevilmeye hasret sade bir çoban belki de...

0 yorum: