Draga 28 Haziran 2007 Perşembe





Antalya yine çok sıcak yine çook sıcak...Bu sıcaklarda nedense ben daha bi üşengeç oluyorum(ki normal halimdir:)Evde anney ve ev arkadaşımın anneyi olduğundan dolayı üzere dakka başı azar işitmek kaçınılmaz oluo...Örn:'' Saat kaç oldu nie damızlık inekler gibi yatıosun hala''(saat sabahın körü kargaların kahvaltı masalarını hazırladığı saat olan 9cuk..sadece 9 ama ona göre akşam olmuş bile..)


''Miden delincek...Babanın yolladığı paraların nere gittiği anlaşıldı bu kadar çok kola mı içilir...Evin heryeri boş kola şişesiyle dolmuş!''(aslında yalan..annem var die fazla içmiyorum içmemiş halimi görüo yani.Kolasadığım zaman kimse beni tutamaz...)


''İbocum üstünü giyin hasta olucaksın..Nerde senin pantolonun??''


(böle bi vaka da ilk defa yaşadım hava 50 derece annemin boxerla gezmeyeyim die öne sürdüğü bahane hasta olacaksın!Ee be Kadın...1 haftadır özel hayatım denen bişi bırakmadın yahu..ne dışarı çıkabiliyorum..ne eve arkadaşlarımı çağırabilioyorum..ne de nudism felsefesini destekleyebiliyorum..)


Not:Sakın ola annelerin 2 günlük geliyorum ziyaretlerine inanmayın..Eviniz tamamen işgal alanına dönüşüveriyor.En iyi yönü 3 öğün kaliteli ev yemekleri yiyorsun ve yatağını toplamak zorunda kalmıyorsun..Pazartesi gelsede sağsalim annemle babam kavuşsa...

0 yorum: