Draga 28 Haziran 2007 Perşembe


İlk defa böle bişiye kalkıştım..İtiraf ediyorum içimde bi fesatlık oluştu...yoksa ne işim olur böle şeylerle..Onun bile var benim nie yok demedim değil..ama ben o kişi gibi international takılamıcam kasamam kendimi ingilizce yazacam die..ne kadarda tatlı dimi..:)(ilk defa keşfettim ki sol alt köşedeki burun bana ait,yanımda da sado var..)Robocub'a rakip olmak haddime değil yani..benle boy ölçüşemez..17o olduğunu iddaa edio zaten:)
En büyük rakibim ve idolüm olan blog ise Zercancan'a ait.Sercan Seni kıskanıyorum:(ben de öle populer bi blog yapıcam bi gün..bi gün...görüceksin...Şimdilik sadece deneme aşamasında ki bu blogla değerlendirmezseniz sevinirim:)

...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

haha ilk yorumu ben yaziyorum yuppiiii! :P

bu arada fena dovucem seni ve sercan'i. saka olsun diye cektik o resmi, hemen kotu emellerinize alet ettiniz. dur bakalim, ben de bir aciginizi yakalarim elbet muhahaha :P

Draga dedi ki...

Savaşta herşeu mübahtır yawrucum...
Sercan'ı bırak sıkıosa beni döv!:)

sercan dedi ki...

bu sarı arka plan ne, bakamıyorum kör oldum galiba!

Draga dedi ki...

İşte beklenen an..Sercan bi kusur belirtti..Tşkler canımcım..

Adsız dedi ki...

sarı konusunda hem fikirim ama resme bayıldım :Dsüperrr
ama bunun ıntıkamı agır alcak gibi duruyoo dikkat et:d

Draga dedi ki...

o bana kıyamaz ki...dimi emree:)

Adsız dedi ki...

hmm bilemiyorum.. teklifin nedir? :D

Adsız dedi ki...

Ohooooo
Herkeş burada yahuu
Püüü size,insan benide çağırır len