Draga 30 Haziran 2007 Cumartesi

Tüm istediğim böyle elele beraber yaşlanmaktı seninle,
Bir çocuk veremesemde sana;
Elin olurdum,ayağın olurdum,
Gözün,sözün olurdum...
Hayatım boyunca hep aynı kokuyu duymak istedim.
Ben hep aynı adama seni seviyorum demek istedim..
Eğer öylece bırakıp gitmeseydin beni,
Aç kalırdım seninle,susuz kalırdım...
Ben hep şiirlerini okuduğun adam olmak istedim,
Okuduğun şiir olmak istedim.
Hep bir masalı yaşar gibi yolunu gözlerdim akşam vakitleri
Sokağın başından dönüşünü,
Adımı bir şiir gibi söleyişini özlerdim okul çıkışları
Yapmasan,bırakıp gitmesen,bu kadar kanatmasan içimi..
Ben bir ömür boyu her akşam hep aynı kapıdan
Hergün biraz daha yaşlı,hergün biraz daha yorgun geleceğini bile bile yine seni özlerdim...
Başka birşey istemedim ki..
Ben sadece seninle yaşlanmak istedim...
ELVEDA DERKEN

0 yorum: