Draga 29 Haziran 2007 Cuma


Bu havalara n'olur bişiler dur desin..Kardanadam gibi erimeye yüztuttum..Annem yine sabahın körü denebilecek vakitlerde kahvaltı yapmam için beni uyandırdı ki hala anlatamadım ben kahvaltı yapmam!Sevmiyorum ne bilim..Şöle sert bi kahve olsada içsek ohh ne güzel..Ama klasik kahvaltı sofralarına alerjim var.

Antalya'da sıcaklık mevsim normallerinin hayli üstünde olsa gerek.(Artık normali de kalmadı ya Cehennem...)Odamın penceresinden rahatlıkla görebildiğim denize bakıp ferahlamaya çalışıyorum..Evime sıfır olan denize neden gitmiyorum?İşte muallakta kalan bir soru..Üşeniyorum sanırım..Üstünü çıkarıcan şortunu giyicen,dışarı çıkıcan denize gidicen bide o yorgunlukla eve yürücen..Balkonumda bulunan havuzu doldururum daha iyi:)

Antalyaya gelmek isteyen arkadaşlarım..Buyrun cehenneme sizi de bekleriz...

Alıntı:''Herkes Antalyaya gelme planları yapıo sen bık bık yapıon''

Yaparım kardeşim nie yapmiim..Sen gelsene madem:P

0 yorum: