Draga 29 Haziran 2007 Cuma


Bengü 1979 doğumlu ilerleyen yaşına rağmen hala 'lolita' die anılan bi kızımız..İzmir Özel Amerikan Liselerinde bile okumuş..Demekki şarkıcılar okumuşta olabiliomuş..Öle ahım şahım güzel birşey değil ama güzel albümler yapabiliyor.3. albüm çalışmasında Serdar Ortaç beyefendi ile çalışmış..Yaza bomba gibi düşecek bi albümmüş..Bi inceleyecem şimdi:)
Albümde 10 tane şarkı ve 2 tanede mix'i bulunuyor.
KORKMA KALBİM:
Serdar Ortaçla feat. ettiği şarkı.Sözler itibariyle eski sevgililere göndermeler yapılabiliyor.Güzel şarkı nasılsa yazın bol bol çalacak her yerde..''Korkma kalbim geçer acısı ilk defa mı aşık oldun sen...''
KALBİM:
Bu şarkıyı bilen Hande Yener'den bilir.Doktorlar isimli dizide sölemişti.Sonra bu şarkı tanıdık falan demeyin.Güzel acıklı bi şarkı mendil,alkol çıtır çerez bulundurun dinlerken..
''Kalbim söyle ne oldu bize?Nasıl ihanet ettik sözümüze..Ah kalbim sevme iyi gelmez bize...''
TAKTİK:
Bu şarkı ilginç bir şarkı..Cidden ilginç insanı düşünmeye itio..Sözler güzel ammavelakin ''Karpuz kabuğu getirtme aklıma çıkmaz yoldan yol yaparım!''Karpuz kabuğu ne alaka?Ben çözemedim..Bulan olursa pls bana da sölesin..Bu albüm tam yazlık durun daha meyve sebzeli şarkılar var..
BAY YANLIŞ:
''Bitti artık bay yanlış benim içim zaten yanmış..''Diğer şarkılarında eski sevgiliye dön derken ardından ağlarken burda ise ilişkisini bitiren kadın havasında..Peşimde dolaşıp kısmetlerimi kapatma dio..Güzeldir efenim dinlenebilir..
UNUT BENİ:
Dinlenmesi gereken güzel bir slow..
''unut beni unuttuğum gibi seni,unut ki beni yakındakini aldatma.giden kaybedendir gittin kaybettin bir şehir yakınıma bile yaklaşma..''
AŞK MARKA SİLAHIM:
YOLCU:Mutlaka dinleyin...
SENSİZ MEYVE SOYARMIYIM?:
İşte o ilginç şarkılardan..Şarkı çok eğlenceli güzel de altında bi mana var mı onu düşündüm dün gece ne yalan söleyeyim şuna bakın''yaparmıyım sana kıyarmıyım?sensiz meyve soyarmıyım?sabah akşam öğlen tok karnına hergün öpsem doyarmıyım?' burda bahsi geçen meyve nedir?Hem bu kadın da mı var arıza yoksa adamda mı?nie bi meyve iki kişi tarafından mı soyuluo?Edepsiz şeyleri yazmıcam:)
SENSİZ KALDIM:Dinleyin işte..
MUTLU MUSUN GÜZELİM:Ehh...
Bu kadar uzun süreceğini bilmiodum..Ve umduğum gibi bişide olmadı neyse..Daha çook albüm var..Bengü'yü arşivinize eklemenizde fayda var..Buyrun hiç uğraşmayın..:Burdan İndir

0 yorum: