Draga 30 Haziran 2007 Cumartesi

Yine sıkıcı bir gün daha..Haftasonunun şu ilkgününden bunu beklemezdim eskiden olsaydı eğer.Annem sayesinde yine erkenden kalktım.Ev arkadaşımın ablasını otogardan almam gerekiyordu.Saat 3 sularında geleceğini biliodum ama annemler saolsun beni 12 de otogara yolladılar.O sıcakta 2 saat beklemek..Ölüm gibimsi..
Sevdiğim insanlarla yayıla yayıla chat yapmak varken sen o 2 saati sıcağın altında bekleyerek geçir..
İlginç tellerde almadım değil bugün.1 yılı aşkın süredir hiç bir suretle görüşmediğim izmirden eski bir arkadaş aradı.yine izmirden bi arkadaş Sibel Tüzünün Süperstar Kitini geri istedi ki bende olduğunu bile unutmuştum:)Arkadaşın birisi arayıp ''Hala uyuyomusun sen dana!'' dedi ki otogarda masum masum sigara içiodum:)Denize gidiomuş helal olsun dedim..Bende gidicem ama kafaya koydum..

  • Denize gitmekle gitmemek arasında,kendi terimin içinde boğulup boğulmamak arasında gidip geliyorum
  • Pinhani'nin playlistime yapıştığı bi dönem ama acaba tek ben miyim böle abaran die düşünüyorum..
  • Şuan Özgün'ün yeni albümünü indiriodum satır atlayım die Enter tuşuna bastım ve iptal oldu..Acaba indirmemem daha mı hayırlıydı da iptal oldu??
  • Msnde konuşmak istediğim ama heyecanlanıp bişi yazamadığım birisi var abuk subuk yazı yazarsam kötü mü olur bilmiyorum:S(ki evin içinde boşboş işlerle meşgul olması büyük olası..Rahatsız etmiim)
  • Bi msj atiim bari:)
  • Çok üşengeç bi adamım çalan şarkının sözlerini yazdım yolladım:)
  • Ev arkadaşım gelse denize gidebilecekmiyim ki acaba ya neden ben bu kadar üşengeç bir adamım..Denize gitmeye üşeniyorum..
  • Akşam şamata olsun die bara gitsem mi ki?(Gidemem heralde anneye ne dicem:(Hayatta yollamaz..)
  • Sataşacak adam arıyorum neden kimseler online değil:(

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ulan kac yasinda adam olmussun, hala anneden izin mi istiyosun bara gitmek icin?! ayrica dibinde deniz olup girmemek de sana ozel bir ariza olsa gerek. sicakta insanin beyni civiklasiyor tabii :P