Draga 16 Şubat 2008 Cumartesi


Aranıyor sahibi ruhumun...
Ve sonunda beklenen şarkı bizlere tanıtıldı ki tanıtılmasaydı daha mı iyi olurdu bilemiyoruz..
Hemen ön yargıyla yaklaşmaktan değil ama bu Eurovision..Ne olduğunu biliyoruz dimi peki bu yarışmada bu şarkı ne olur..?
İlk önce şarkıdan bahsetmeli sanırım geleceğini konuşmadan önce..Eh bi Mor ve Ötesi şarkısı..Kimse çok çok aman da aman dedirtecek birşey beklemiyordu.Yine siyasi bi şarkı olmuş..Bugünler bu şarkıları yapan onlarca grup var avrupada ee öleyse yarışmaya sokup bişi beklemek niye?
Ha dedik ki belki cambaz tarzı bişi olursa yani değişik tınılar duyarsak belkii..Ama o da yok..Özel bi yanını göremedim ben bu şarkının.
Mor ve Ötesi bu şarkıyı albümlerine koysa acaba çıkış şarkısı yaparlarmıydı?
ŞArkıyı beğenmediğimden değil beğendim az çok ama yarışmada alacağı dereceyi düşünerek biraz zor be diyorum..Özelliklede bu yıl Doğu-Batı olarak yarı finallere katılacağımızı düşünürsek..
Umarım beni şaşırtır..Ki zaten Deli isimli beklenen şarkının bu olduğunu duyunca baya şaşırdım bundan ötesini şaşıramam heralde..,
İnşallah beni Mor ve Ötesi yaparlar..

0 yorum: