Draga 26 Şubat 2008 Salı


ikinci ayrılık
zor geldi bana
sensiz olmadı
anladım geç olsa da

yalnız mısın sen de
sensiz gecelerde
hiç düşündün mü
n’aparım diye

bir adım önüm
sensiz gözükmüyor
kalbimdeki düğüm
sensiz çözülmüyor

yollardasın evsiz
mutlu musun bensiz
söyle bana sebepsiz
biter mi aşk?

yollardayım evsiz
bin dertliyim sensiz
söyle bana sebepsiz
affeder mi aşk?

eski sevgili
merak edilmez mi
beş senelik aşk
unutup silinmez ki

korktum aramaktan
başkası çıkar diye
hep tanrıya sordum
sen iyi misin diye

bir adım önüm
sensiz gözükmüyor
kalbimdeki düğüm
sensiz çözülmüyor

yollardayım evsiz
bin dertliyim sensiz
söyle bana sebepsiz
affeder mi aşk?

yollardasın evsiz
mutlu musun bensiz
söyle bana sebepsiz
biter mi aşk?

nerdesin yine
yolculuk nereye
telefonda sesin
ısıttıya işte

sinirle topladım tüm eşyalarını
n’olur almaya gelmeye
bırak izlerin kalsın bende
kalpsiz…

sen ağlama dedin
hani dönecektin
bir damla gözyaşımı
silmeye bile gelmedin.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Yukarıdaki mesajla bir likte bu haftaki 3. spam mesajın sanırım, artık yorum denetimini kontrol altına alsan iyi olacak gibi :) Zira yavaş yavaş başlayan bu spamlar kendilerine dokunan olmadıgını farkettiklerinde burayı kısa zamanda çöplüge çevirebilirler...

Bu arada dilime dolanan bir şarkı (hoş giriş kısmı biraz degiştirilmiş ama hoş olmuş)


Daha fazla kaldıramayacağım
Üstüme gelen bu dünyayı
O yüzden görürseniz sevgilimi
Lütfen onu bana gönderin geri
Söyleyin ona kalbimin
Yavaş yavaş öldüğünü
Söyleyin ağlamadan duramadığımı

Her gün uyanıyorum ve parça parça
bitiyorum
Aşksız bir adam yalnızdır
Her sabah güne başlıyorum.
Sonra haykırarak ağlıyorum
Aşksız bir adam yalnızdır

Her gün uyanıyorum
Ve parça parça bitiyorum
Çünkü biliyorum ki hava kapalı
Her sabah güne başlıyorum ve
sonra haykırarak ağlıyorum
Aşksız bir adam yalnızdır
Her gün uyanıyorum ve parça parça bitiyorum
Çünkü biliyorum ki hava kapalı
Her sabah güne başlıyorum ve
sonra haykırarak ağlıyorum

James Gandolfini yorumuyla :) "http://www.youtube.com/watch?v=JSwrJHZERKc"

Draga dedi ki...

şarkı için çok tşk ederim..James Gandolfiniyi sevmeyen yok sanırım sözleride çok güzel bi şarkı..Zahmet edip türkçeye de çevirmişsin ellerin dert görmesin..
acaip kötü zamanlar yaşıyorum..keşke buraya yazabilsemde sende bi akıl önerebilsen..
Spamlar için dediklerinde haklısın sildim ama kesin çözüm değil sanırım bu konuda Sercana danışsam iyi olucak..

Adsız dedi ki...

Aslında türkçe çevirisini kopyala yapıştır ile buraya taşımışsın demek daha dogru olur :) Hazırı varken çeviri yapmaya üşenenlerdenim sanırım...

Kötü zamanlar konusunda ise aslında sana çok çok kızıyor olsamda durumu az çok kestirebiliyorum. Ama sırt çantası ile çıkılan yolculuklar bavullardan daha mutlu edici oluyor sanırım, bilmiyorum yanılıyorum belkide...

Spam konusunda ise şuan yorumlar popup penceresinden yapıldıgından mı bilmiyorum ama güvenlik kodu çıkmıyor burda. Belkide blog ayarlarında aktif hale getirmen gereken bir şey vardır. Çünkü blogspotun bir düredir başlatmış oldugu güvenlik kodu spamları engellemiş durumda diye biliyorum..

Draga dedi ki...

bu kez bavulla alakalı değil işte..sana şöle özetleyeyim yaprak dökümü izlion mu?? orda Neclayı severdim ben ama şimdi Leyla oldum LoL dün bi arkadaşa demiştim yarılmıştı..evet ama cidden öle bişiler..
yaw anlamıom ki ben bunlardan sorar soruştururum iyice..zaten millet üşenio yorum yzmaya bide güvenlik kodu yazcam fln die hiç iplemezler ..