Draga 23 Şubat 2008 Cumartesi

Şunu öğrendim bi kişiyi bi kaç defa arıosan açmıosa ve ileriki günlerde de geri dönmüyorsa bi daha aramak saçma..
Kendince bahaneler uydurup tekrar aradığında ''noldu? off ibo...'' gibi laflar duyarak günüm zehir olacağına anında ağlayıverme isteği duyacağıma hiç aramayayım onun aramasını bekleyeyim..haa aramıo mu aramasın napiim diip geçmeyi öğrenmeliyim..bi insanı aramak için illa özel bi neden olmasımı lazımdır?Sadece halini hatrını sormak yetmiosa sesine alışkın olduğun ve bi şekilde özlediğin için aramanın illa bişiler için zemin aradığına mı delalettir..
ben ne zırvalıyorum yine dimi..Sadece acaip moralim bozuldu..bişi de diyemio insan ince bi pamuk ipliğine bağlı bi durumu kabullenmişse..
haa kopmuşmu aslında kopmuş..ama bağı kaybetmemek için elimden geleni yapıyorum..bu o kişiye olan saygımdandır..
Aşk bitince saygının kalması bazı insanlar için zor oluyormuş.bunu şu günlerde arkadaşlardan çok sık duyar oldum..mühim olan sevmekmiş..aşkın bürünebileceği başka opsiyonu olmadığından dolayı sevgiyi her yöne çekebiliriz..yani aşk değil sevgi önemliymiş..mustafa burdan şunu çıkarman gerekio gönderdiğin yazıyı Lost izlicem sonra okurum dedim die kızdın ama bak okumuşum..derslerde çıkartmaya çalışıyorum bazı şeyleri saçma gelmedimi evet geldi..ama şu gerçek aşk bitince bi yere konamıo ama sevgi hiç bitmediği gibi ilişkiler de bitince farklı noktalara çekebiliyorsun..arkadaşlık,abilik kardeşlik ablallık vb..şekillerde her türlüsü mevcut olabiliyor.
yazıyı kıvırdım mı evet kıvırdım yarın bi gün okursan yine mi ibo başlama die sölenme..
off çok sıkıldım sabahtan beri bi ton film ve dizi izliyorum ne sabahı işin açıkçası hiç uyumadım bile..şu sıralar bulunduğum hiç bişi istemiyorum evden çıkmak istemiyorum bile depresyonunu bu haftasonu inşallah aşıcam..
merak etme bittiğini bende kabullendim artık sadece bitti dediysem bende bitmiştir..yeni anlamlar çıkarıp çekinmene gerek yok artık..nokta...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Toptan gitmeye meyilli birisin yanlış anlamadı isem. Neyi var neyin yoksa bavullara sıgdırmış ve hayat yolculuguna bavullarınla devam ediyorsun, yolculuk devam ediyor ve sen her yola onca eşya ile çıkıyorsun. Şüphesiz her yolculukta yoruluyorsun onca eşya ile ama kötü de degil niyetin, sadece kaptırmak istiyorsun sanrım kendini. Bir nevi kartları açık oynamak, bak elimde bunlar ve hepsiyle seninim?

Daha küçük, hatta bir sırt çantası ile yolculuklar tavsiyemdir haddim olmadan ve birazdan bir kaç kartı cebine bir yerlere saklaman...

İnsanlar için zordur ilişki sonrası bazı şeyleri devam ettirebilmek, hayatı günü gününe paylaştıgın her an yüzüne "sevi seviyorum" dedigin birine bir bakıyorsun kanlı bıcaklı düşman olmuşsun? Neden? Çünkü ayrılmışsınızdır. Beraberligin başlamadan önce iyi ki var dedigin bir insanı ayrılıkla beraber unutmaya başlıyorsun, bana garip geliyor bunlar. Evet birşeyler bitebilir ama insanın içindeki insan degeri bitmemeli.

Kolay gelsin

Adsız dedi ki...

Bence yargılama aşamasını yanlış değerlendiriyor olabilirsin. Tabii ki herkes kendi görmek istediği pencereden bazı şeyleri görür. Eğer çok şikayetçi isen o kişiden bence bi durum değerlendirmesi yapmalısın. Karşıdaki kişi seninle ne kadar muhabbet içerisinde ise sen de o kadar muhabbet içine gir (kişi ne ekerse karşılığını o kadar alır misali) ya da tekmeyi bas gitsin.

Draga dedi ki...

keşke helalto senin dediğin kadar kolay aşılabilse bişeyler.Durum değerlendirmesi yap diyorsun;tamam bende zamanında yapmak istedim zaman zamanda korktum..korktum çünkü zaten bitmiş bişi ki bitme nedenlerini bilmezken saçma gelebilir böle diince ama öle cidden.bişi bitmişse bitmiştir daha neyi kaybetmekten korkuyorsun diyeceksin..eğer o kişiyi bu kadar sevmesem korkmazdım.onun sesinin,gülüşünün hayatımdan tamamen çıkıp gitmesinden korkuyorum..ben ki artık alıştım desemde kokusunu içime çektiğimde kendimden geçip ağlıyorum..gülüşünü gördüğümde tüm sıkıntıları unutuyorum..şuan için bitmiş olsada ileride belki..işte o belkinin belkide olmayacağını bile bile umut ediyorum..o ufacık umut ki karşı tarafın verdiği bişey değil işte o bağlıyor beni onu kaybetmekten korkuyorum.
bi türlü anlaşamasakta..sürekli birbirimizi yanlış anlayıp birbirimizi istemeden kırsakta..
konuşacak o kadar çok şey varken onun çizdiği sınırlarda ben yürümeye çalışırken belli basma kalıp konuşmalara dönüşsede ki çoğunda olay of ibo yeterle bitio..ben kırgınlığımın verdiği öfkeyle kapatıyroum teli.
neden bu kadar bağlandım acı çekiyorum bilmiyorum..Eğer o zorunlu şey ortaya çıkmasaydı,gitmek zorunda kalmasaydı hala birlikte olurmuyduk acaba diyorum..ben kesinlikle olurdum ileriki hayatıma yazmışken onu bi anda silemem ki..ama o belli zaman dilimi neden bi ilişkiyi silip atsın diyede kendimde hatalar aramaya başlıyorum..çok deniyorum bi neden bulabilmek için..kendime kızıyorum bazen bitiş noktasına geldiğinde salakça verdiğim peki cevabı için..savaşsam bişi değişirmiydi.bi kişi gitmeyi bitirmeyi göze almışken kal demem bişiler değiştirirmiydi..sanmıyorum onda bi etki yaratacağını..sanmıyorum ki bu yazılarımı okuduğunda 'vay be beni cidden sevmiş hala da seviyor diyeceğini..belki kızacak belki kendini suçlayıp beni ignore edicek..ama ben onda bi suç görmüyorum ki..belki geçmişimde benim ektiklerim bana geri dönüyor..kafam çok karışık..ve artık korkmaktan yoruldum..artık ne olursa olsun demek istiyorum ama içimde hep bi acı kalacak..o acıyı daha da derinleştirmek istemiyorum duyacağım sözlerle..belkide kendim çekilmeliyim..birisi için savaşmak güzel olsada,aşk için savaşmak insanı hayatta tutsada..benim yaralarım çok kanıyor..dayanabileceğim bi kaç söz duymak isterdim ama o da yok..
yorumlarınız için tşk ederim..sevgiler..