Draga 28 Şubat 2008 Perşembe


İnanırdım duyduğum her söze
Bir zamanlar saflık vardı
Şimdi yerim yok aldanmaya
Bir hayat sıradanı kalbim
Bana bitmeyen birtek şey söyle
Söyle sonsuza inanayım..
Bana nasıl seveceğimi anlat..
Ah şu karlı yokuş..yorulmayalım..
Söz ver...Durma öyle bana söz ver..
Bakışına kanmam artık söz ver...
Çok zor soru değil bu hadi çöz ver...
Birlikte ölecekmiyiz???
Hadi beni biraz heyecanlandır
Yüzüm gülmüyor çoktandır..
Ben kaybetmekten çok korkarım
Tüm alışkanlıklar çocukluktandır..
Geleceksin,
Belki çok seveceksin
Zamanı gelince gideceksin
Bir keşkeye daha yer yok kalbimde..
Birlikte ölecekmiyiz??
Söz ver durma orda öyle bana söz ver...
Bu şarkınında bende anlamı ayrı.Hayatıma o kadar çok şarkı sığdırdım ki..Her şarkı birilerine gidiyor birilerinde anlam buluyor..Bu da gerçek olmayacak bir düşün şarkısı..Hayatıma gelmiş ve gidecek olan belkide gitmiş birisinin şarkısı..Neyse ona yeni hayatında mutluluklar diliyorum..

0 yorum: