Draga 9 Şubat 2008 Cumartesi


Diş acısı hiç birşeye benzemiyormuş bunu anladım...Gerçi ''Diş acısından insan ölmez..Eğer sen ölüom dersen cidden dünyada bunu başarabilen tek insan olursun'' gibi alay konularına neden olsamda...
Acaba başarabilirmiyim..??Yok yaa dişçiye gidicem eşşek gibi..Direnmenin bi faydası yok.Annem hemen bugün gidiosun desede ben pazartesiye kaytardım..Ağır bi ağrı kesici buldum ağrıdığında basıom hapı basıom hapı..Ölme ihtimalim bile var yani..Drugs manyaa olursam kim kurtarıcak beni..:'(
Blogumla baya eleştiri almaya başladım yahu..İnanın bunları okunsun die falanda yapmıyorum..Canım sıkıldığında bi yerlere karalama yapacağıma buraya saçmalıyorum..(Notalone sen okuyup yorum yaz pls...bu arada lafım sana farkettim ki yazıların varmış dergide..en sonuncusu benim bi olaya çok benziodu dur onu da yazayım..)
İşte Bursa'dan Nazilliye geçecektim..Biletimi 01:30 a aldım gecenin bi körü..Orhangazideki arkadaştan çıktım bursaya geldim saat daha 5..Sözde arkadaşın birisi 6da işten çıkacak beni alacaktı falan..Eşyalarımı emanete bıraktım.(Ne kazıkçı millet yaa bi çantaya 5 ytl ödedim)Ben açtım radyoyu bişiler dinleyeyim bari zaman geçsin diyorum.Dj abla damara bağlamış direk verioda verio..Saat 6ya yaklaşırken arkadaştan msj ''Canım nerdesin ben mesaiye kaldım.Sen X ile dolaşakoy.''İyi de ben ona haber vermedim ki vermem de dedim..O haber vermiş neyse onunda işi varmış..Terminale oturdum bi köşeye..Sürekli bi hareket mevcut..Birileri ağlarken birileri gülüyor..Ve anlamsız bir şekilde üstüme bir hüzün çöktü..Ne kadar da yalnızım dedim kendi kendime..Otogarın yalnızlık kokusu iyice üstüme sindi,birşeylerimi bırakıpta gideceğim buradan bana kalan gözyaşlarım olacak die arkadaşa msj çektim..Bundan beklenmedik bi msjda bana geldi..''olum süper msjlar yazıyorsun sana yaramış orası hadi koçum otobüs vaktine kadar yaz dur manyak şarkı sözleri olacak bunlar !! '' Ben şok oldum tabiki..:D
Neyse kötü bi zamandı o anlar ama saolsun arkadaşlar gelip kurtardılar beni.
Diğer eleştiri konusuna gelince..bu yazılarımı birine yazıyormuşum..bak bak bak..ve o kişiye hala aşıkmışım ki onu etkilemeye çalışıomuşum..Yok kardeşim öle bişi...Bazıları okuyunca aşık olası geliomuş :)..Tamam çok sevdim,çok mutlu zamanlarım oldu çok ağladığım zamanlar gibi..Ama hayat bi yolculuk otobüse birileri binerken birileri erken inmek zorunda kalıyor..Hepimiz tek gidişlik bir biletle çıkıyoruz yola..Hepimiz aynı rüyaları görüyoruz ayrı yerlere gidiyoruz..
''Mercanların arasında küçük balıklar vardı en güzelleri el boyunda turuncu olanlardı..Bir gün bir rüya gördüm o turuncu balık benmişim..Büyümem beklenmeden afiyetle yenmişim..İstasyon insanları burdalar tesadüfen aynı rüyayı görüp ayrı yerlere giden..''
Duracak bi nokta arıyorum artık hayatta..
Neyse ev ahalisi geldi sonra devam ederim bunalımıma.. LoL

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazının girişi okur okumaz zaten aklımdan "e git artık doktora" geçiverdi neyseki dogru olana karar vermişsin, pazartesi için şimdiden kolay gelsin...

Hehe, yakalandımışız :) benzer bir durumda son ay içerisinde benimde gidişlerim gelişlerim oldugundan otobüslerle fazlaca haşır neşir oldum. Buna baglı olarakta o saçma yazı döküldü. İlk ve son betimleme üzerine betimleme girişimim olur diyorum.

Durum degerlendirmesine girmeden bir açıktan bahsedeyim. Yazıda adı X olan ismini vermek istemeyen kişi "Draga is Back Part.1" başlıklı yazıda ismini vermişti, gereginin yapılmasını arz ederim :P

Yazıların birine yazılmış olması konusunda ise aslında biraz öyle bir hava var. Bunun nedeni de yazılarda olan hep bir "Sen"e sesleniş. Ama sen ki gecenin bir vakti gelen mesajla blogta çok mutluyum çok diye nagralar atan biri olarak asıl duyması gereken "Sen"in pek oralı olmadıgına işaret edensin.

Madem toraman beyden alıntı yaptın o zaman duruma uygun başka bir alıntı;

ya çok yalnızsam
ya da bomboşsam
zaten bıkmışsam
zamanı harcamışsam

sen, ben, o herkes aynı hikayede
başı ve sonu aynı gerisi farklı
bir yerden tutunduysak hayata
boşa geçirmemeli, bırakmamalı

derdimiz, yaramız acılarımız farklı olabilir
gözyaşlarımızın tadı aynı


Diger bir yandan bunalımdayımda desen "Duracak bi nokta arıyorum artık hayatta" demekle belli oluyor ki bunalım evresi aşılmış ve mantık kontrolü ele geçirmiş. bu da iyiye işarettir bence

Yorumun yazıdan uzun olma rekorunu kırmadan ben nokta (.) diyorum...

Draga dedi ki...

Seni öncelikle tebrik ederim cidden az kalsın başarıyormuşsun...
Blogumu amma çok okuyan varmış diyorum..Hergün ayrı ayrı senaryolar dinliyorum kendimle ilgili..Herkes biliyor aslında ama hepsi bilmemeyi tercih ediyor.Bende biliyorum aslında,ama korkuyorum.Tamamen kaybetmekten...
Kaybetmek derken neyi kastediyorum,neden bu kadar korkutuyor beni..Sevilmemek korkusu kaygısı değil..Ufak bi umudum olsa herşey başka olurdu..Ama o da yok.
bende şunu yazayım sana...
Yok çok uzun olucak..En iyisi diğer girişime yazayım.