Draga 28 Şubat 2008 Perşembe


Geçen gün arkadaşın marketine gittim..Hani şu benim meşhur bakkala..:D (bilen bilir(Eski evdeyken sürekli orda takılırdım da o açıdan))2 aydır falan uğramıyordum baya hiddetle karşılandım açıkçası..Bi laf sokmalar bi imalar falan..Dedim keşke gitmeseymişim 2 ay uğramadım die baya hınç doldurmuşlar.Neyse sonra düzeldiler tabe..
Konuya gireyim bu resimde gördüğünüz şeyi gördüm..Bu nedir?Walla bende kahkahayı bastım çözemedim bu ne abi yaa dedim kaldım..Sonra tokat gibi laflar duydum..''O bir kahve dalga geçilecek neresi var bunun!!Mehmet Efendi kahvesi almayı biliosunda Arzu Hanım olunca noluooo?İbnemisin sen mehmet efendiyi içiosunda kadıncağız çalışmış kahve yapmış evinde onu neden aşağılıosun!!!'
Ben bunları duyunca şok oldum ama yine de kendimi tutamadım güldüm..güldüm..güldüm...
ama baksananıza bi yaşlı teyze örtülü falan hepimizin babannesi olabilecek bi tip..Elinde bi kahve..Görünce ohh bi kahvede ben içem teyzemin elinden diyesim gelmedi açıkçası..
Bide merak ettiğim Arzu hanım cidden bu kadın mı?Bu kadınsa bu yaştan sonra nie ünlü olmak istedi içinde bastırdığı duyguları dışa vurdu?
Bide kutunun şekli pek hoş..acaip kıvrımları var:))
bilmiyorum neden yazdım reklam yapmayı sevmem ama siz bari deneyin teyzecazım elinde kahve marketlerde alınmayı bekliyor...

0 yorum: