Draga 6 Mayıs 2008 Salı


Gidiyorum yine bu şehirden
Ayaklarım geri geri
Tekerlekler almış başını
Dönüyor dönüyor

Sanki bütün büyük aşkların ortak kaderi
Ah beni en çok bu mahvediyor

Ah beni beni
Vah beni beni
Nerelere gideyim, nasıl edeyim
Al beni beni
Sar beni beni
Saramazsan eğer körfeze bırak
Gurup ile söneyim

''İşte yine gidiyorum bu sefer soru işaretleri bırakmadan evime gidiyorum..Ama yanıma bir çok soru işareti ve özlem alıyorum..Bavuluma kirlilerden hariç bi seni koyup öyle gidiyorum..Sonunu bilmeden ki başı da varmıydı onuda bilmeden gidiyorum..2 haftaya yakın yokum ben gidiyorum keşke dönmesem geri dercesine gidiyorum bu sefer işte..Yine yara bere alarak gidiyorum..Sanırım yaralarımı göstermekten acaip bi şevk duyuyorum.Senin içinde ne kadar ufak tefek berelerden olsam da yaralarım senin uğruna yine..Belki iyileşirim belki...Belkili cümleler kesmiyor dimi hiç birşeyi..Kulağımda Sezen şarkıları ve yine ayaklarım geri geri...''

0 yorum: