Draga 26 Mayıs 2008 Pazartesi



Evet şuan ilk iş günümün rabbim kısmet ederse son 3 saatine girmiş bulunuyorum saat sabahın 06:08i şuan itibariyle..

Cidden benim için değişiklik oldu baya değişik bi dünyaymış burası..Şu masanın arkasında olmak insanın omuzlarına neler bindiriyormuş neler..Ben bunu anladım..Daha neler mi anladım..

*Yabancı bi ülkeye tatile gidecek olursam kesinlikle oranın dilini az çok biliyor olucam

*Haa yapamadım mı,ki afrikaya gidip yamyamca öğrenecek halim yok(Eyvah Demet Akalın gafı yaptım..Afrikada benim posterlerimi yırtıp çöpe mi atarlar acaba..Beni linç etmek için bekleyen binlerce afrikalı bulurmuşum karşımda)

*En azından ingilizce bilinmesi gerek..

*Rusça bilmemek sanki dünyanın en kötü şeysiymiş gibi bişi olarak algılanıyor onlar açısından ki bu hata..

*ibranice de bilmiyorum ee benim ne işim var burada..??

*İsraillilere laf ederlerdi de inanmazdım ne pislik insanlarmış yahuuu..

*Şunu asla düşünmeyin,karşınızdaki sizin dilinizi anlamadığını söylüyorsa bağırarak konuşmayı denemeyin!Ki türklere has sanırdım israillilere ben ingilizce konuşuyorum onlar rusça,ibranice ee anlamıyorum diyorum bağırıyorlar..Amk anlamıyorum dediysem sağırım mı dedim???

*Night auditor olmak daha iyi be sessiz sakin ohhh..

*Diet yapıyorum diyip bol bol rus salatası yedim ne alaka derseniz..

1-Ruslar ince uzun

2-Sonuçta salata

Toplam=Rus salatası zayıflatır...

*Bugün sınavım var ve ben nerelerdeyim allahım acaipte uykum geldi..Dün gece bara gitmesemiydim..

*Müşteriler bana alıkıp duruo sinirim tepeme çıktı..Adım beautiful,handsome,sweet sıfatlarına boy eklenmesiyle oluşturuluo..Ha ne güzel diceksiniz de annem bunlar kefeni koltuk altında insanlar..

*Tajikistanlı bi bacı var ki ben ona iphonelu gacı diyorum çok şeker maşallah..:P

*ha ortam rahat kebab şimdilik herşey yolunda ayın 5ine ka 300 yetale kazancam ohh daha ne olsun 160 da burs gelicek dersek aboo zengin oldum bekle beni South Africa


1 yorum:

poseidon dedi ki...

Hadi ilk iş günün hayırlı olsun :) İsraillier kesinlikle pis :D koltuk altları çok uzun ben gördüm biliyorum :S (bahsettiğim kadındı bir erkek değil) :) Eee hadi güle güle harca :)))