Draga 22 Mayıs 2008 Perşembe

Ama ben sahiden ben her ne isem işte
Ağladım,boyam aktı hergün sana yenilişte
Biraz sev sakinleştir sevdiğinim ben işte
Boşver sev sakinleşir sevgilin serzenişte...serzeniştee...

Tam bu şarkı eşliğinde bloguma bi göz atayım dedim malum son zamanlarda pek yorum yazan olmuyor ki kaç yazı yazdım ki dimi:) Yorum yazanlardan Allah razı olsun..Valla o kadar düştüm ellerinize ayaklarınıza yapışıcam az kalsın..(Karadeniz fatihine sözüm yok zaten ben küsüm ona bu konuda..)
Bugünlerde birşey yaptığım yok aslında finallerle boğuşmaktan başka..Kahrolasıca finaller yüzünden partiye gidemedim ben ha çok mu şey kaybettim aslında değil ama ne bileyim gitseydim bi işe yarardım sarhoş olup cıbıl cıbıl dans eden arkadaşlara!!! üst baş giymeleri gerektiğini açıkta kalan yerlerinin bi kazaya kurban gidebileceğini söylerdim ha olmadimi bakanların gözlerini oyardım..Yok yok kıyamazdım ben onlara ya da ne uğraşıcam be direkman soyunurdum ki utansınlar..:))
Valla gitmemiş olsamda gitmiş ka oldum emi..Abi yok böyle bi haber ağı yaa..cidden millet beni ne sanıo anlamış değilim ben Cnn genel merkeziymişimde muhabirler bilgi aktarıyorlarmış gibi.Sakın yanlış anlamayın haa şu napıo bu napıo diye bişicik sormadım her arayanın anlatacak bi hikayesi olduğu için benim soru sormama gerek kalmıyordu..İnanılacak şey değil Taksimin göbeğinden canlı tel görüşmeleri bile yaptırdılar ''Aaa bak bak kim gelio karşıdan'' diyip gelen zavallının eline bi telefon tutuşturup konuş konuş bizim ibo demeleri ve ben o kişiyi tanıcam diye ıkınmam sıkılmam acaip komedi olaylardı aslına bakılırsa..Hele pazar berbattı sabahına hemen saat 9da yok böle bişi cidden 9da birisi zorla uyandırdı resmen beni..
-Olummm dün gece şok oldum..
-Aloo??
-Kulaklarına inanamayacaksın..
-Kimsin ki sen??
-Onu boşver şimdi partiye o gelmiş mi?
-Allah .elani vermeye X senmiydin sabahin köründe
-He kim olcak olum benim sen geç onu soruma cvp ver
-Ne bilim abi ben yaa..gitmiştir o da heralde
-hmm ben benzetmiştimde bi sana soram dedimdi siyah mı giyinmiş
-hee müneccimim ya ben olum cidden rüya mı gördün sen ya hadi defol git başımdan..
Zank..tel yere atılır bu konuşma rüyaymış gibim geçilir gidilir ama yok durur mu o ardı ardına aradı en sonunda teli diğer odaya koyup yattım uyudum bi kaç yüz kere aramıştır heralde eh haber vericekti ya içinde kaldı arar durur hasbam..yada suratıma nasıl kapatırsın diyerekten küfür etmek istedi küfüre alerjim olduğundan kısa süreliğine msnden de engelledim seni şimdi burdan özür dilerim..ama sen tek değilmişsin kutlarım sizi
-Selam canım dün barıda kim vardı tahmin et..
-hmm ben yoktum ki ne biliim..
-içine etme işte biliosun bilmezlikten gelmesene..
-bildiğimi bildiğine göre neden soruyorsun ya da bildiğimi nerden biliosun ki...
-ehehe ben bilirim
-yuh abi yaa ben size şuursuzca para falan ödemiyorum dimi ..?
-o nie lan?
-işiniz gücünüz yok ta bana gelen gidenin çetelesini tutuveriyorsunuz ya böle bişeye alet olmak istemediğimi bildirmek istemiştim sadece..
-Salak..Sana iyilikte yaranmıyo..
Zankkk tel yine kapandı ama walla ben kapatmadım o kapattı..:) bana iyilik yapıyodu ya zoruna gitti neyse ondan da özür diledim ama hikayenin gerisini anlattı ben inanmadım olamaz dedim aa yok canım o öle şey yapmaz aa bu da bunu demiş olamaz falan yok yok o ben değilim başkasıdır..resmen dizi senaryosu gibim..komedi mi olur yalan rüzgarımı bilemiyorum..
Neyse bazı duyduklarımdan rahatsız oldum 2 gün bi depresif gezindim sonra bana ne oluo bee dedim..millet yemis naneyi derdi bana düşmüş.. :)
Neyse bunları aştım diğer bir sorunum ise hala O... Çocukları filmine gidemedim..Walla geberticem arkadaşları abi bi gün birinin dişi ağrır öteki gün diğerinin bilmem nesi..Yarın kendi başıma gidicem betonarme sınavını .iktir ettim artık nabiim..içimde kalmasın..
*bi yerim acik kaldigi icin rüyalar görüyorum bilmiyorum içime endişe doldu sürekli tartistigini görüyorum umarim bir sorun yoktur sms atmaya elim gitmedi..
(* kişiye hitabendir)
haa bi komik ayrıntı daha..Komşum tarafından dikizlendiğimi öğrendim..Balkonda neden oturmadığımı etrafı bi güzel zevkle seyredebileceğimi söledi bende yok ya içerden pek çıkmıom arada çıkıp bakıyorum dışarı sen maşallah hep orda oluyorsun zaten dedim ondan beklemediğim bir cevap..''ee sende üsturublu çıkmıyorsun ki ya belinde havlu oluyor ya da boxerla çıkıyorsun'' ben ne nasıl yani oldum resmen..''sıcak ya denizden geldiğimde havlu sarılı duruyorum'' dedim ki yemedi bencede..:) inanın çok sıcak çekilecek gibi değil ki..Hem bende ne suç var bakmasın benim balkonuma işi gücü yokmu yahu kadının..Sapıkım var imdaaatt!!!

0 yorum: