Draga 20 Mayıs 2008 Salı

Artık gerçekçi rüyalar görmek istemiyorum ki gerçekle alakası olmadığı halde duyulan sesler hissedilen kokular sıcaklık bu kadar gerçek olmasa bari..Rüyamı yazamıcam bu sefer ama bi kaç sorum olucak anlamadığım..
*Koala'nın kucağında ki bebek kim?Nerden bulmuştu onu?
*Blueclay neden elinden Nintendo Wii'sini düşürmüyordu?
*Lost misali bir kumsalda ne işimiz vardı hepimizin?
*Hayır onu niye gördüm ıssız bir adaya düşmüş olsak bile yinede birşey değişmeyeceğini anlamak için mi?
*Bir insan ter değilde nasıl Caldione kokar o sıcak kumsalda?
*Orada bulunan insanlar ne yüzünden ordaydı?Yani hepsi tanıdığım kişilerdi farklı farklı çevrelerden bunları bir araya getiren neydi?Neye hizmet ediyorlardı?
*Neden bi geri çekilme oldu?Blueclaylar bizi öle görünce niye kızıp gitti?
*Ve ne alaka yatlarla?Ne zaman yatın olduda adadakilere hava atıyorsun?
*Niye ben sessiz sedasız bi biçimde çekip gittim?(normalde carlayıp ortalığı birbirine katmam gerekmiyordu ulan bu hikayenin esas oğlanı ben olmalıydım değil mi niyeeee?)
*Niye bir telefon çaldı ona uyandım ki ondan önce onlarca kişi üşenmeden aramış bakmamışım yani..:)
*Benim sınavım yokmuydu yaww..niye buraya bişiler yazıp kendimi meşgul ediyorum..
Neyse rüyaydı geçti gitti herşey gibi iyimiydi kötümüydü anlayamadım ama en komiği yat mevzusundan sonra kendimi yollara vurup çizgi filmlerdeki kötü karakterleri peşime takmamdi..:D

5 yorum:

Adsız dedi ki...

battabiyeyi çekseydin bari üzerine :D

Draga dedi ki...

@hardberry
Cüsseme uygun bişi bulamadım ondan dolayı böle kazalar olabiliyor..Ayrıca sevindim saol..:)

Draga dedi ki...

@hardberry
haha görmedim sanma battabiyeymis..:D peltek desem değilsinde ama:)

Chal Chene dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Draga dedi ki...

Lost'un yeni bölümlerini heyecanla bekliyoruz LoL