Draga 25 Mayıs 2008 Pazar

Sonunda herşey yolunda gidiyor..
Şaşırtıcı geliyor dimi..:) yok yok şaşırmayın nedenlerini yazıcam şimdi..Çok mutluyum evet mutluyum azıcık şeylerle mutlu olan cinslerden oldum bende..Sırayla yazayım dimi beni ne mutlu edio bu ka..
*Sınavlar bitiyor artık bu yılda az hasarla atlattık okulu seneye allah kerim..
**İşe başladım..Şok gelişme bu olsa gerek..Çamyuva da bir otelde resepsiyon oldum ben..Hehe peh havalı gelmedi dimi..Napalim yaz için şimdilik idare eder.Kiramı ödeyeyim ve bu ay sonuna kadar almam gereken bi kaç şey var onu alayım yeter..
***Arkadaşlarım hep çevremde daha ne olsun...
*Dün gece okuldan zamanında sulandığım ama hani yollumu bilemediğim birini barda gördüm.Yakında tüm okul oraya taşınacak sanırım..Haha bişi olmadı ola yazdı ama neyse..
*****Dün aldığım tel beni cidden mutlu etti..Aylardır bu ka iyi olmamıştım..
***Canım,cicim görevin bitsin de görüşelim artık emi..
****Arkadaşlarımın mutlu olması beni de etkiliyor...
**********(Bi tel olayından bu kadar mutluluk sebepleri çıkartabilecek birisi olduğum içinde mutluyum emi)

5 yorum:

Chal Chene dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

RESEPSİYONİSTLİK İYİDİR EĞLENCELİDİR ...

KÖR YER İÇER KENDİNDEN PAY BİÇER
ESKİ TURİZM Cİ YENİ İŞSİZ OLARAK TE O KAA DEYİMM BU YAZ PEK Bİ EĞLENCELİ OLACAK SENİN AÇINDAN :d

Draga dedi ki...

@chal chene
benim olsa keşke ama nirdeee..gel yine de sen çakma bileklik takarız koluna..:)
@diagonal
valla baya eğlenceli olmaya başladı ilk geceden alıkan alıkana ohh her çeşidinden..:)
Ya kardeşim ne şapşallar var yahu..

mihail dedi ki...

içimden bir ses mutlaka o otelde tatil yapmam gerektiğini söylüyoo... tizz adres verileee :))

Draga dedi ki...

@mihail
Asdem Beach Kemer Çamyuva..:)