Draga 24 Mayıs 2008 Cumartesi


*Aylardır mayıs ayının gelmesini bekliyorduk neden mi tabi ki Hande Aplanın yeni albümü için.İlk önce "Pinokyo" ismiyle yayınlanacağı söylenen sonra "Hipnoz" a dönüştürüp bizleri hipnotize edicek olan albüm sözde 23ünde piyasada olucaktı..Ama ben şahsen bizzat kendim baktım bugün itibariyle D&R da yok.Ha Antalyaya gec gelecek desek internette neden yok?Normalde piyasaya düşmeden internete düşen bu albüm nerde kaldı acaba?

*Bir şeyler ilk aşkını hatırlatsa da son aşkım sendin asla anlamasanda,zamansız bu ölüme sebep sen oldun kabullen yok olmamı bir tebessümle..Zamansız bir ölüme seyirci kaldın alkışla sensiz ölmek zamanı şimdi...
Özgün'ün "Yalnızlık" parçasından bi kesit..Bazen ne kadar güzel yazmışlar diyoruz..İşte bu bu benim şarkım olmalı diyoruz peki ya o ölen kim? ben mi?

*Bu ceza bu hükmün sonu nereye?Dayanmaz yüreğim belki seneye..O zaman,ya benimsin ya elin.N'olur söyle n'olur söyle off.. o zaman ya ölümsün ya düğün ya ateşsin ya külüm ya yüzüm ol ya hüznüm...Yılmadım tükenmedim yoruldan hep bekledim ha şimdi bugün ha şimdi yarın gece gündüz dua ettim..:( /Gülben Ergen
Deniz Seki'yi ayrı bi severim.Cidden kadının duru bi güzelliği olduğunu şarkı sözlerinde hep kendimden bişiler olduğunu düşünürüm.Cidden seviyorum ben bu kadını ya..Sonunda "Deniz Yıldızı" adını verdiği albümü yayınlayacak sanırsam..Ha gayret Deniz diyorum yeter artık sensizlik..Bu albümünde Hüsnü'yle bir düet yapmış.Gerçi bi konserde söylemişler ve olay olmuştu..Süper bi albüm olacağına şüphem yok.Keşke bu şarkıyı Gülben yerine sen okusaydın.

*Belki durup dururken yanına gelince söylediklerimi anlamsız buldun.Oysa vakit yoktu ama sen haklıydın çünkü böyle seyler aceleye gelmezdi..Yalandan da olsa,ne güzel güldün o akşam bana..belki tanışmak zor,iyi anlaşmak zor,peki görüşmek çok mu kolaydı?Çok kısa zamanda belki biraz da zorla bence gayet iyide anlaştık..Yalandan da olsa..Ne güzel güldün o akşam bana..Bana bir söz verdin yine gelirim diye sen gelmesen bile ben gelirdim.Sana bi şarkı yazdım söylersin diye beni hiç unutmamanı istedim../Pinhani
Yeni bir albüm dinlenilmesi gerekir kesinlikle..

Ve bu günün şarkısı..cidden içime oturdu bu şarkı bugün..Kıraç vakasından sonra bu az daha iyi geldi ama..Cidden ölmeyi planlar hale geldim ben..

*Saçmalama nolur çare çok nasıl gidersin,İstediğin herşey sanki yok değer mi dersin?Başkaları bilmez görmez of nasıl bi duygu..Al elini kalbime bir koy işte gerçek bu..Her yer soğuk hep karanlık kendi kendime tarifsiz..Ayrılmamız çok gereksiz şimdi uzaktan sebebsiz..Birileri bana gelsin o da sensin beni kırmış olsanda..İkimiz de aşık bi tek farkla benimki senden biraz fazla..
Ferhat Göçer
Heralde bu son şarkının neden içime oturduğu anlaşılmıştır.Aslında bugün imza günü vardı Ferhat'ın ama gidesim yok..:S aslında gitsem mi ki ya da bilmiyorum bugün bişi yaptığım yok..Gözüm telefonda uyuyamıyorum bile ya duymazsam diye..Çok ihtiyacım var aranmaya..

0 yorum: