Draga 29 Mayıs 2008 Perşembe

Bugün yine yalnızım,veya yalnizim sadece..
Bi kereye mahsus bir duygu değil bu
Bi kerede acıtıp son bulmuyor
En dibine saplayıp almıyor canımı
Her gün bir yeni yalnızlık acısı tattırıyor bana
Her gecen gün biraz daha vahşi
O bir bohem gibi durdukça
Daha da eziyor beni..
Her seferinde kaçamak bakışlar
Suçlar susuşlar..
Yok susmuyorda aslında
Belki de ben susturuyorum,ya da duymuyorum
Her duyuşum bir ölüm daha olucak
İçimde bir balina daha karaya vurucak
Onlar vurdukça benden bir can daha alıcak
Bugün günlerden neydi?Hangi ayın 29undayız?
Kaç gün ya da ay ya da yıllar sürecek bu bekleyiş?
Bir Sezen şarkısı gibi içimde sorgular..
Kime neye neden bu özlem???
Her geçen gün bir balina öldürmek yerine
Bir kuş daha serbes bırakıyorum yüreğimden
Belki şansları yaver giderde senin kokunu doyasıya tadarlar diye,
Her gün bir nehir akıtıyorum yollarına
Her gün bir satır dökülüyor kalemimden
Hiç vazgeçmemecesine
Yazıyorum,bekliyorum,umuyorum,özlüyorum
Ve..Ey can ben ölüyorum...

0 yorum: