Draga 24 Mayıs 2008 Cumartesi

sahibi olduğum dizim tutmuyor
dünyayı gösteren gözüm görmüyor
ömrümün baharı solmuş çürüyor
canıma kastım var yaşamam artık

arayan dostlarım beni bulmasın
doğmasın güneşim sabah olmasın
kuytu bir köşede ömrüm son olsun
canıma kastım var yaşamam artık

neşesi olmayan ömrü neyleyim
rüzgarda savrulan yaprak gibiyim
böylesi hayatı nasıl seveyim
canıma kastım var yaşamam artık

arayan dostlarım beni bulmasın
doğmasın güneşim sabah olmasın
kuytu bir köşede ömrüm son olsun
canıma kastım var yaşamam artık


Bugün beni en iyi anlatan şarkı ne diye düşünmeme bile gerek yoktu işte bu şarkı..Dün izlediğim O... Çocukları filminde Kıraç tarafından seslendirilen şarkı beni arabesk bir moda soktu..Arkadaşlarımca ''Arabesk,İntihar etmeye meyilli,Aşık,umutsuz,salak'' gibi değerlendirmelere maruz kaldım.Birisi ''Allah aşkına yapma'' dedi..Neyi sezdi de bunu söyledi bilemiyorum..Evet zaman zaman kahrediyorum kadere tıpkı uzun zamandır yaptığım gibi artık saymıyorumda günleri..Umurumda olmayan nedir bunu da anlamıyorum hayat mı? kendim mi? hiç bir şeyi düşünmek bile istemiyorum artık..Bi gün o son raddede atıcam kendimi..Belki de hayatta ki rolüm budur..Belki de benim puzzle im böle tamamlanacaktır..
Ne demiş yıldız abla ''Seni hep sevdim,her zaman seveceğim, seninim hala o zaman''
**Bu gün işe başlayacağım..Bunun heyecanına birden böle gölge düşsün istememiştim..Bi heyecanla aramıştım..Tıpkı Festivalde olduğu gibi..Senle paylaşmıştım ilk heyecanımı..Dün de öyle olsun istemiştim..
Ama eminim sende benim için sevinmişsindir bunu hissedebiliyorum..Mutlu ol emi..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

O.. Çocuklarından;

- Ne yani hergün katilinimi izliyorsun?
- OĞLUMU izliyorum ...

-----------------------

Islandım
Güzeldi
Sevdim
Şaşırdım (kıraç'a özellikle)
Gülümsedim...

Draga dedi ki...

-Suçunuz ney bacım sizin?
-Suçumuz..İnsanları sevmek..
-Vahh ben birini sevdim anam sikildi sizi kimbilir ne ederler..