Draga 5 Mayıs 2008 Pazartesi

2 Mayıs itibariyle gösterime giren filmi cumartesi akşamı arkadaşla otururken ''Bi sinema yapsaydık keşke'' sözlerine istinaden ''Hadi çabuk ol..22 seansına 15 dk kalmış Ironman e gidioz yuppiii!!!'' diyerek koştura koştura gittik..(ki yalan arabamız vardı..hihi)
Sinemaya girdiğimizde önümüze iki seçenek sunuldu ''Beyefendi türkçe mi olsun ingilizce mi?'' bu soruyu duyunca nedense bi dumura uğradım..''Alla alla Türkiyede Ironman mi vardı ki yahu '' diye düşündüm sonradan çok sazan olduğumu anlayıp kastettiğinin dublajlımı altyazılımı demek istemesi olduğunu anladım ki çok zeki olmak gerekmiyordu sanırım..Dublaja bi alerjim var (İngilizce anlama kuvvetim çok yüksek hava atıyorum..Blogumu artık dert yanma yeri değil Ego tatmin sayfası olarak değiştireceğim..:) )
Nedense ki cevabını bilmiyorum bir ''Heroes'' manyaklığım var hepiniz aşinasınız bu duruma..Ve bu şekilde gidersem hepiniz bi tarafımdan kanat olsun,envai süper doğa üstü bişilerin çıkacağı anı bekliyor olacaksınız..Marvel karakterlerini çok severim..Ha DemirAdam a pek ısınık değildim açıkçası demir tavında dövülürmüş tam ihtiyacım olan şey oldu..
Filmin başında bi sahne anlatılıp kasetin 36 saat öne sarılması hoşuma gitti..Flashback şeklinde gelişen şeyler ilgimi çekiyor ki (bkz: Lost) izlemeye doyamıyorum hadi yaa oluyorum:D
Bu filmde insanlık için iyi bişiler yapıyorum sanıp aslında bazı iyiliklerin belli bir kesimi kapsadığını,iyilik sandığımız şeyin başka bir kesime zarar verdiğini anladım..He bunu nası anladım bende bilmiyorum..
Sanırım bir Marvel karakteri olsam Tony Spark olabilirdim..Populerite manyağı iyi bir adam..Bu benim evet evet..Meşhur olucam!!!Ünlü olucam!!Herkese vericem!!Oops sonuncusu olmadı sanırım..:)
Şaka bir yana izlenmesi gereken bir film,maksat amerika sineması kazansın..:P
Youtube açılmıyor maalesef o yüzden Trailer ini koyamadım şimdilik..Toutube geberme emi...

3 yorum:

Chal Chene dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
poseidon dedi ki...

Pekü İzleyelim :) Grevinin bittiğine sevindim, bende bitirsem iyi olacak hahaha :)

Draga dedi ki...

Amerikan Senaristler Birliği bile grev yaptılarda dizilerimizi aylarca bekledik bakın benim ki kısa sürdü..:)
Halletmem gerekenler vardı ha halloldumu hayır bakalım nasip