Draga 28 Nisan 2008 Pazartesi


ayrılık sonrası kendimi vagonumda buldum,

bir hayat, bir bavulun içinde

ölü hayallerim,

aniden ben de itiş kakışın içinde,

öylesi tanıdık bir ses,

ismimi söylerken çığlığa dönen bir ses,

ve tren hareket etti, sen yine uzağimda

söylemek istedim sana

seni nasıl da sevdigimi bağırmak istedim

ah keşke becerebilsem

bir an hayatımı değiştirmeyi,

camın üzerine yazdim seni sevdiğimi

ve ağladığını görür görmez

akmaya başladi gözyaşlarım ırmak gibi,

çünkü kalbim, geç kalmıştın.

geçip gider şehirler ve istasyonlar

ama sen yanımdasin hep,

senin yansımanı görüyorum, benimle konuşuyorsun

bir yağmur, bir rüzgar gibi,

dönemeçte inmek istiyorum

ama sesim dağılıyor,

inmek istiyorum dönemeçte

kimse duymuyor beni,

artık kayboluyor tren

bir günün ışığı gibi.

söylemek istedim sana

seni nasıl da sevdiğimi bağırmak istedim

ah keşke becerebilsem

bir an hayatımı değiştirmeyi,

camın üzerine yazdım seni sevdiğimi

ve ağladığını görür görmez

akmaya başladı gözyaşlarım ırmak gibi,

çünkü kalbim, geç kalmıştın

0 yorum: