Draga 14 Nisan 2008 Pazartesi



Tamam tamam öyleyim
Bir öyle bir böyleyim
Hergün tanış benimle
Bir güler bir ağlarım
Anlatırım saklarım
Ruhum hep desen desen
Alış şu hallerime.

Farkında bile değilsin
Seni cezbeden de bu
Niye beni seçersin
Etraf de sensiz doluuu
Ben bugün nasılım
Yakınmı uzakmıyım ben
Offf ne bileyim
Açık bir kucak mı,
Yoksa bir tuzak mıyım ben
Ruhum hep desen desen....

Ama ben hep böyleydim
Sen beni böyle sevdin.
Değiş desende olmaz
Durup bak renklerime
Bir demet yap kendine
Aşkımız öyle solmaz.

Farkında bile değiiilsin
Seni cezbeden de bu
Niye beni seçeeeersin
Etraf de sensiz doluuu
Ben bugün nasılım yakınmı
Uzakmıyım ben
Offf ne bileyim
Açık bir kucak mı,
Yoksa bir tuzak mıyım ben

2 yorum:

Semih dedi ki...

Nilin ilk albümü çok güzeldi. Hala daha dinlerim. Ama son albüm pek hoşuma gitmedi. Nil eski tarzına geri dön. Bu arada yanlış söylüyo. Benim ruhum tek renk bugün, sadece siyah :(

Draga dedi ki...

Off ne bileyim..:P
Ben Nil'i hep sevdim hepte sevicem..:)
Hem ruhum renk renk demio desen desen dio!!:P
külotlu çorap reklamı bu