Draga 2 Nisan 2008 Çarşamba

''İçimdeki hüzün yüzüme oturmasa da,
Bu acı beni yerden yere savurmasa da,
Gözümden başka bir yerden okunmasa da,
Kim demiş mutlu olduğumu, yandım..

Askın ölür ya, duan tutmaz ya, rüyan olmaz ya,
Bende kül oldum yandım..
Sevgin ölür ya, duan tutmaz ya,rüyan olmaz ya,
Bende kül oldum yandım..
Aşkın ölür ya, duan tutmaz ya,rüyan olmaz ya,
Bende kül oldum yandım..

İzmir bilir ya, fallar çıkmaz ya,kimse bilmez ya,
Bende kül oldum yandım..
Bende kül oldum yandım..''


Aşk'ın yaşandığı yüce bir şehir İzmir
Kulağı var dili yok şeklinde tanıklık ediyor her aşka
Her haykırışımıza içten içe ah ediyor belki de
Bir türlü bitmemişliklerin olduğu bir yer belki de
Basmaneden Alsancak'a Konak'a o yollar biliyor
Her adımımızı hızlı hızlı atışlarımızı,kapalı kapılara ulaşma çabamızı
Birbirinden ayrılacakken birden bir ileri iki geri giden adımları
Kordon da kaçamak el tutuşları,kalabalıkta yakın temasları
İzmir aşıklar şehrimi yoksa aşıkların şehrimi...
Hep havasında yollarında hasret barındıran bir şehir
Kıbrıs Şehitlerinde yapılan yürüyüş bile artık keyf vermiyor insana
Pierre de martıları izlemek,kordonda oturup içmek
Hayatın bu kadar anlamsızlaşması özelliklede böyle bi şehri
Böyle bir doğa harikasını kullanmak
Adını lekelemek değil elbette,sadece içinde hüzün bulundurması
İzmir bilir ya..diye başlayan cümlelere şahitlik ediyor olması
Ne yaşanabilir ki 2 günde dimi
Aşkın ölür ya..duan tutmaz ya..
Ölen aşk değil belki de ya da ben öldüremedim bi türlü
Sürekli dualar ediyorum ama inancım kalmadı artık
Bişileri beklemek sadece beklemek..
Çok zor meziyetmiş anladığım kadarıyla..
Sabreden derviş muradına ermiş mi yoksa
Sabreden derviş muradına eremeden gebermiş mi?
240 gun var...

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Bilemiyorum ama bugünde diyemedğim şey aslında dervişin o 240 gün sonra beklediği muradın aslında beklediği murad olmadığını, muradında değişim denen şeye ayak uydurduğunu görmesi gibi kötü bir his var içimde...

Adsız dedi ki...

sayılı gün çabuk geçer ama oturup her saati saymamak gerek..

mihail dedi ki...

allah kavuştursun ;)

mihail dedi ki...

yaz çocuk bu gece ismimi yollarına bu kente
anlat ne demekmiş kazı caddelere

aşk bu gece şehri terk etti

çal çocuk bu gece şehrin tüm kapılarını hüzünle
ıslak kelebekler bırak ellerine, söyle;

aşk bu gece şehri terk etti

"kal" duymayı bekledi
"git duymayı değil de...

sadece sevilmeyi istedi
bu onun suçu değil de...

döküldü bu gece yağmur gözlerine, eline, yüzüne
al ısıt, elleri çok soğuk kapa göğsüne
çarpıyor yüzüne rüzgar ellerine, saçına, tenine
sev onu, kalbi çok çok soğuk ısıt göğsünde..

Draga dedi ki...

@NotAlone; biliyorum biliyorsun biliyoruz..Eh sende azcık tanıdıysan beni bişiler öle hemen geçti bitti ha ölemi peki değişeyim demekle bişi yapamıyorum..Masallarda yaşamak her zaman güzel..
@diagonal; hmm sadece günleri sayıyorum eskiden bilen bilir her ismi gectiginde 256 gun 22 saat 23 dk kaldi diyerekten arada msn conversationlarini katlediyordum..
@mihail;Sana ne diim lan ben..Hee gavuştursun allah..Tanrılara şükürler olsun:P
@mihail;evet en sevdiğim cem adrian parçasını koyup beni ağlattın tşkler..iyi ki varsın ...

Adsız dedi ki...

kıskandım şimdi =)

Draga dedi ki...

@Semih neyi kiskandin kuzum

Adsız dedi ki...

ben yokum beşinci yorumda (diyeceksinki sen kimsin :D )

Draga dedi ki...

@semih, iyide ustte kimler varsa onlara cvp verdimdi..:)
hee sen kimsin dicem bizim panda deilsin annadim simdi de..:D

Adsız dedi ki...

Yok sizin panda değilim. Bir blog okurunum. Aranıza karışmaya çalışan =)

Draga dedi ki...

@Semih,Cocuklar abinize bi yer aciin bakiim..notalone sen sole gel ,diagonel sen sura cekiliver..hahh bak sana yer actik:) hosgeldin

mihail dedi ki...

semiiihh! benim yanım boş canım. buraya gel :)

Adsız dedi ki...

Heheytt =) Nereye geçsem bilemedim şimdi.

Draga dedi ki...

@mihail sana noluo kuzum..:D her gelene bi ilgi alaka..aaa!!!

Adsız dedi ki...

noluyor burda yav :D hem ne o öyle herkes aynı bir parça şeklinde. herkes bir araya gelsin :) ve yazdıgımda türkçenin plastikliği, elastikliği kullanılmasın :P

Draga dedi ki...

@bradırım sen bakma,uyma bunlara..:) Sen Antalyaya geeelll!!!