Draga 11 Nisan 2008 Cuma

Bir pazar günü parktaydım.
Nemli bir banka uzandım.
Ve çimlerin kokusunda başka bir yerde uyandım.
Ve uykumda bir yol gördüm.Hiç gitmemişin ki güya.
Yolun başında sen vardın
Rüya içinde rüya.

Poh poh perisiydin sen.
Bir ilgi delisiydim ben.
Rüzgar esip uyandırınca ol yanımda,yine yanımda.

Bir pazar günü parktaydım.
Nemli bir banka uzandım.
Ve çimlerin şarkısında başka bir yerde uyandım.
Yazdıklarımı seviyordun.
Kazaklarımı giyiyordun.
Ve ellerin saçlarımda: sevildiğimi biliyordum.

Poh poh perisiydin sen.
Bir ilgi delisiydim ben.
Şarkı biter ve uyanırsam ol yanımda
yine yanımda.

''Vega'nın Poh Poh Perisi şarkısı bugün en çok dinlediğim şarkıydı sanırım..Şarkının bende ki yeri şu..Basmaneden istikamet KıbrısŞehitleri başımda sürekli ''poh poh diş perisiydin sen..''vb şekilde şarkıya katliam uygulayan birisi ve ben bay doğru o ''o öle değil..'' diye inatlaşırken ''benden iyimi bileceksin ben Vega fanıyımdır..'' cı bi ifade..Ve şuan ispatlamak nasip oldu..:)''
P.S.''Resimdeki bir ayı melek biliyorum..Ama ayıperi bulamayan bradırım sağolsun..''
Haa bu şarkı neydi yaw diyenler için ahanda buraya tıklayın..

0 yorum: