Draga 13 Nisan 2008 Pazar


artık tam zamanı telefonu elime aldım numaran ezberimde gözlerim kapalı numaraları basıyorum ilk ses ve ikinci ve üçüncüsü actın bir sessizlik diğerinden farklı nefes alıp veriyorsun hızlı hızlı
- alo
- …
aramıstım beklemek artık bana göre deil
- …
konusmak istemiyorsun
-…
-ya da istiyorsun karasızım cok düşündüm düşledim bir yere varamadım diyemem cok seyler oldu içimde bazen geldi bazen …
-…
bilirsin beni güçsüz belledim kendimi güçsüzlükte deildi aslında suya susamak gibiydi daha cok zaman gecmedi ama dayanamadım belki cümleler kuramadım son zamanlarda hiç konusamadım bile neden dersen ya sesim yetmedi ya da verecek cevabım olmadı sana hem zaten konusulacak bir seyde yoktu aslında
-…
bunu bile nie yaptıgımı bilmiorum etrafımda sorunlar sorunlu yüzler vardı bi sen yoktun bulamadım seni düsledim artık düşlerime bile gelmez oldun içinden cıkamayacagım bir hal aldı eskiyi düşledim konusmalarımzı gülüşünü espirilerini hatırladım sabah ki sesisini hatırladım uykusuzz saatleri hatırladım iste dayanamadım sesin yine yok bedenin yine karsımda deil okuyup okumayacagını bile bilmiyorum umut ediorum sadece söylemicektim bunları sadece sesini duyup kapatıcaktım telefonun oysa yapmadım yapamadım yine tutamadım kendimi olmuyor günler gecmiyor dakikaları saniyeleri saydım gecmedi işte hep kendimi kandırdım hep kandırdım kendimi
sen birsey söyledin sesin mırıldandı ben duymadım
düştüm !
daha sonra toparlanamadım
kayboldum!
son konusmamızdı
gecen rüyamda gördüm
konusuyordun ben sessizdim
neden ? die sordun
cevaplıyamadım..

3 yorum:

Semih dedi ki...

düştüm !
daha sonra toparlanamadım


Düşmüştüm

Bugün günlerden hüzün
saati gözyaşına kurdum.
yollarım kapandı aşka
sevemedim senden sonra

yollarım kapandı aşka
nefes yok senden sonra

Hani bi kere düşmüştüm ya
parçalanmıştı yüreğim
hani sen toplamıştın ya
peki şimdi nerdesin

Peki neden böyleyim ?
üstümde soğuk nefesin
dayanmış ruhuma silahlar
dokun bedenime öleyim.

Hani bi kere düşmüştüm ya
parçalanmıştı yüreğim
hani sen toplamıştın ya
peki şimdi nerdesin

mihail dedi ki...

e kuzum konuşacak birilerini ara sende... ;)

Draga dedi ki...

Telini arkadasina vermis olmasin LoL